Credit: Telekom Romania / Youtube
Campania castigatoare: 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online. „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni, este singurul castigat de o agentie si de o companie din Romania si Europa Centrala si de Est la editia de anul acesta a festivalului.
AdPlayers. info
Campania „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni, este singurul castigat de o agentie si de o companie din Romania si Europa Centrala si de Est la editia de anul acesta a festivalului.
„Misiunea brandului nostru este sa utilizeze tehnologia pentru a crea utilitate sociala, abordand cele mai relevante probleme pentru romani. Avand in vedere importanta tot mai mare a internetului in viata copiilor, cat si pericolele pe care acestia le pot intampina in mediul digital, am creat «Parcul Online», un experiment social prin care am dorit sa tragem un semnal de alarma pentru parintii din Romania” a afirmat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Telekom Romania.
,,Scopul acestuia a fost de a creste nivelul de constientizare al acestora cu privire la pericolele online la care sunt expusi copiii lor si, in acelasi timp, de a le oferi o solutie adecvata pentru a preveni astfel de pericole si a-si proteja copiii”, a mai spus executivul Telekom Romania.
„Suntem incantati si recunoscatori pentru premiul obtinut de initiativa «Parcul Online» la Premiile ANDY. Pregatirea proiectului a durat mai bine de un an si a trebuit sa gestionam multe provocari logistice pe parcurs. Suntem, insa, mandri de rezultate si fericiti ca, alaturi de clientul nostru Telekom Romania, am putut contribui la un subiect atat de important precum siguranta online a copiilor. Un proiect de asemenea complexitate nu ar fi putut fi realizat fara efortul comun al echipelor de creatie, client service, strategie, productie si, desigur, al clientului – si as vrea sa le multumesc tuturor pentru energia enorma si pasiune”, a spus Vasilije Corluka, Chief Creative Officer, Leo Burnett Bucharest.
„Sunt incredibil de mandru de acest rezultat la Premiile ANDY – o competitie foarte stransa cu un juriu de exceptie, format din presedintii echipelor de jurizare din celelalte festivaluri mari. Cu siguranta, faptul ca aceasta este o competitie globala a pus reflectorul pe forta creativa a echipei” a spus Jorg Riommi Chief Creative Officer, Publicis Groupe Central Eastern Europe.
,,Avand in vedere ca este prima competitie majora din cursul unui an, toti profesionistii din industrie sunt cu ochii pe ea, iar rezultatele tind sa dea tonul pentru restul anului – ceea ce reprezinta o recunoastere majora pentru echipa. Dupa premiile obtinute anul trecut de Publicis, cu campania Moldy Whopper, cel de anul acesta obtinut de Telekom si Leo Burnett Bucharest este inca o dovada a impactului si calitatii produsului creativ din zona ECE si a abilitatii noastre de a realiza campanii recunoscute global cu toate brandurile din Grup si din regiune” adauga Riommi.
Campania castigatoare. 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online.
„Parcul online” a fost creat de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania pentru a promova beneficiile aplicatiei Kaspersky Safe Kids Premium, disponibila tuturor abonatilor Telekom de telefonie mobila. Avand cea mai rapida viteza de internet din Europa la cel mai mic pret din lume, Romania se confrunta cu o problema unica. Internetul este locul de joaca preferat al copiilor romani pentru a invata, explora si a-si face prieteni – ceea ce, inevitabil, ii expune la pericole online.
Cu toate acestea, amenintarile online sunt adesea abstracte si greu de identificat, iar multi parinti nu folosesc niciun instrument software pentru a-si proteja copiii. Pentru a promova aplicatia pentru siguranta copiilor, Telekom a trebuit sa educe parintii despre pericolele online si sa le arate cat de reale sunt. Campania „Parcul online” s-a nascut pentru a aduce la viata pericolele online in ochii parintilor.
Un experiment social a fost realizat in cel mai mare parc de amuzament din Bucuresti, in cadrul caruia au fost create „atractii” speciale. Fiecare atractie imita un pericol online – de la cyberbullying la filme porno online si pradatori digitali. Parintii au fost „invitati” la atractii, unde au trecut prin pericolele online transpuse in lumea reala. Videoclipul „Parcul online” a devenit viral imediat, iar siguranta copiilor a ajuns in topul subiectelor discutate in mass-media si a atras interes considerabil.
Campania a schimbat semnificativ nivelul de constientizare din jurul pericolelor pentru copii, la nivel national. Aceasta a ajuns la 88% din parintii din Romania, care si-au schimbat radical abordarea, 80% dintre acestia luand acum in considerare achizitia de instrumente online de protectie versus 16%, procentul inregistrat inainte de campanie. In acelasi timp, aplicatia a fost descarcata de 800% mai multe ori.
Videoclipul inscris in competitie este disponibil pe canalul Youtube Telekom Romania
Echipa Leo Burnett Bucharest:
Chief Creative Officer - Jorg Riommi CCO CEE, Vasilije Corluka CCO, Adriatic
Group Creative Director - Andreas Aron
Senior Art Director - Viorel Holovach
Brand Communication Director - Mihai Lucanu
Group Account Manger - Maria Ilea
Senior Account Manager - Magdanela Cernat
Planning Director - Corina Bratu
Managing Director - Diana Alexa
Assoc. Dir. & Chief Strategy - Victor Stroe
Production House - Saga Film
Director - Giovanni Fantoni Modena
Echipa Telekom Romania:
Chief Commercial Officer, Residential Segment, Telekom Romania: Andreas Elsner
Brand & Communication Strategy Director: Ruxandra Rau
Corporate Communications Director: Ruxandra Voda
Senior Product Manager Communication and Brand Strategy: Stefania Rusu
Head of Media: Ciprian Postelnicu
Senior Media Relations & External Communications Specialist: Cristina Iliescu
Design Team Lead & Product Owner: Andreea Popescu
In 2021, competitia ANDY Awards a acordat 78 premii, in total. International ANDY Awards, primul festival planificat in fiecare an, dedicat industriei creative, celebreaza ideile, maiestria cu care acestea sunt aplicate, inovatia si curajul in gandire, care determina progresul industriei. Fiind cele mai ravnite premii pentru excelenta creativa in publicitate de peste 50 de ani, Premiile ANDY reprezinta un predictor si barometru pentru ceea ce are mai bun industria. In prezent, sunt acceptate in competitie campaniile agentiilor, firmelor de productie, brandurilor, publisherilor, studio-urilor, companiilor de PR, persoanelor si studentilor. Festivalul este produs de compania-mama, The ADVERTISING Club of New York, un ONG dedicat industriilor de advertising, media, marketing si de publicitate si tehnologii.
Publicis Groupe Romania, prezent de 25 ani pe piata locala, ofera clientilor acces la Servicii si Instrumente de lucru concentrate in patru arii de expertiza: Comunicare, Media, Data si Tehnologie. In portofoliul Publicis Groupe Romania se afla agentiile de marketing si comunicare Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom si Spark Foundry.
Mai mult in Campanii, Festival, Responsabilitate Sociala, CSR