#effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, incepand cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Voda 104-106).
AdPlayers. i:nfo
#effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, incepand cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Voda 104-106).
Evenimentul, dedicat in special reprezentantilor departamentelor de marketing din companii, isi propune sa raspunda unor intrebari precum „Ce inseamna #effiethinking?” sau „Ce are de castigat, de fapt, brandul tau atunci cand participi la Effie?”.
Invitatii speciali ai #effiethinking for Marketers sunt Iuliana Nedelcu (Coca-Cola Romania), Laura Barbu (Vodafone), Monica Eftimie (KFC, Pizza Hut, Taco-Bell si Paul Romania) si Daniel Filip (Dacia, Groupe Renault) intr-o discutie moderata de
Cine sunt invitatii speciali ai #effiethinking for Marketers
Iuliana Nedelcu - Marketing Manager | Coca-Cola Romania, conduce in prezent departamentul Sparkling Soft Drinks, coordonand mai multe echipe de brand, precum si departamentul de Consumer Interaction Center.
Iuliana Nedelcu este unul dintre membrii de baza din echipa Coca-Cola Romania, omul din spatele a nenumarate campanii Coke premiate de-a lungul timpului in competitii de profil din industrie: „Bratara oficiala pentru cea mai tare vara”, Next Big Vlogger, lansarea Coca-Cola Lime sau lansarea primului album muzical pe dozele Coca-Cola Zero Zahar in colaborare cu INNA, printre multe altele. Oficialul de marketing are o experienta de 15 ani in brand management si marketing, dintre care aproximativ 10 ani la Coca-Cola.
Laura Barbu este Director al departamentului de Comunicare de Brand & Marketing la Vodafone Romania, cu o experienta de management de peste zece ani in brand, marketing, marcom, online, e-commerce si vanzari. Laura este pasionata de oameni, de online si de experienta consumatorilor.
Laura Barbu a lucrat pentru companii precum Elvila, Sarantis sau PepsiCo si o motiveaza strategia si inovatia indrazneata, dar cu toate acestea simpla.
Monica Eftimie - din ianuarie 2013, Chief Marketing Officer pentru brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Taco Bell si Paul Romania - coordoneaza toate activitatile de marketing ale acestor branduri pe piata locala: propune si implementeaza pozitionari si strategii de comunicare pentru a creste cota de piata si brand awareness-ul; stabileste si planifica bugetul anual de marketing, dar si dezvolta planurile si proiectele de marketing. Anterior a fost Director de Marketing la KFC si PHD Romania, unde a planificat si pus in aplicare campanii locale de marketing.
Cu o experienta profesionala de peste 15 ani in industria alimentara, Monica si-a inceput cariera in domeniul marketingului prin internshipuri la Accor Group (Franta) si in agentia Saatchi & Saatchi Advertising.
Daniel Filip, cel de-al patrulea speaker al semarului #effiethinking for Marketers, este National Sales and After Sales Manager pentru Dacia Romania brand la Renault. Daniel are o experienta in vanzari de peste 15 ani pe care a dobandit-o prin posturile ocupate in cadrul Dacia Romania.
Și-a inceput cariera in vanzari ca Area Sales Manager, lucrand apoi ca Senior Product Manager si Brand Manager – ceea ce l-a ajutat sa devina manager de vanzari pe plan national pentru brandul Dacia.
Moderatorul discutiei este Irina Pencea, Managing Partner la Jazz Communication si membra a Comitetului de Organizare Effie Awards 2019. Intrarea la eveniment este libera, in limita locurilor disponibile, in baza unei confirmari in prealabile de la organizatorii evenimentului Effie.
EFFIE Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute.
Inscrierile Effie Awards Romania 2019 au ca termene limita 2 aprilie ( On Time ) si 25 aprilie (Ultima Sansa)