( AdPlayers.ro ) Organizatorii Olimpiadelor Comunicarii le propun vizitatorilor site-ului www.olimpiadelecomunicarii.ro trei concursuri speciale. Premiile puse in joc constau in peste 70 de carti esentiale de marketing, advertising si PR, din colectia BrandBuilders.
JTI premiaza “Fii un comunicator responsabil “
Concursul “Fii un comunicator responsabil!”, oferit de JTI Romania le propune participantilor sa raspunda corect la 7 intrebari despre Responsabilitatea Sociala a Companiilor (CSR). Raspunsurile la intrebari pot fi gasite pe site-ul www.responsabilitatesociala.ro, despre care Gilda Lazar (foto), Director Corporate Affairs la JTI Romania, spune ca “este un instrument util si eficient pentru toti cei interesati in aprofundarea conceptului de CSR.”
Unilever SCE recompenseaza anticiparea echipelor
Cel de-al treilea concurs este cel de pronosticuri, oferit de Unilever SCE. Acesta se adreseaza celor care vor veni la prezentarile publice din cadrul Olimpiadele Comunicarii, evenimente care vor avea loc saptamana viitoare, pe 15 si 16 mai. Cei care vor anticipa corect echipele castigatoare de la Olimpiade au ocazia sa castige carti esentiale pentru cariera oricarui comunicator.
Alexandra Olaru (foto), Corporate Affairs Director - Unilever SCE ii asigura pe cei care isi propun sa fie in sala, la prezentari, de valoarea finalistilor. “Olimpicii sunt, prin definitie, jucatori de calibru; participarea lor intr-un eveniment care le stimuleaza spiritul de competitie este unul dintre cele mai importante semne de profesionalism.”
UPC rasplateste “Gustul comunicarii online”
Celor care au prins “gustul comunicarii online”, organizatorii Olimpiadelor impreuna cu UPC Romania le propun un concurs de blog-uri. In functie de specific, blog-urile pot fi inscrise intr-una din cele cinci sectiuni: personal, de cariera, tematic, foto, de echipa (sau comunitate).
Potrivit oficialilor Olimpiadelor Comunicarii, blog-urile inscrise in concurs vor fi evaluate de cinci dintre cei mai buni specialisti in comunicare online: Antonio Eram (Creatorul Weblog.ro), Vlad Stan (Director General Vodanet), Mihai Secelenu (Director General Wall-Street si 9am.ro), Alin Zainescu (General Manager, Comunicatedepresa.ro) si Iulian Toma (Managing/Editorial Director AdPlayers si AdPlayers.ro).
Andreea Nastase (foto), Corporate Communications Director la UPC Romania, crede ca “orice tanar comunicator ar trebui sa inceapa cu publicarea unui blog. Aceasta este cea mai rapida modalitate de a primi o confirmare a talentului sau de comunicator: impartasind cu prietenii si apoi cu publicuri mai largi – experiente, opinii, imagini, vise”.
Informatii complete despre Concursurile Speciale de la Olimpiadele Comunicarii mai pot fi gasite pe site, la adresa http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/concursuri-speciale.
(Irina Toma, info@adplayers.ro )