( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Senior Software, companie privata cu capital integral romanesc ce ofera servicii de consultanta si dezvoltare in domeniul managementului afacerilor si strategiei de comunicare online in mediile interactive estimeaza, in acest an, o cifra de afaceri de 600.000 EUR, dupa cum au declarat pentru AdPlayers oficialii companiei.
„Catre strategie de marketing si comunicare online”
“Piata romaneasca de comunicare online s-a dezvoltat in ultimii ani, dar a devenit in acelasi timp mai diversificata si sofisticata” , a declarat pentru AdPlayers Mihai Tataru (foto) Managing Partner, Senior Software. „Acest fapt ne-a ajutat sa crestem, sa trecem de la o activitate preponderenta de webdesign - in perioada de inceput, catre strategie de marketing si comunicare online”, afirma unul din cei trei parteneri ai companiei.
Daca in 2004 vanzarile diviziei de ERP au reprezentat 10%, iar cele ale diviziei WEB au fost de 90% din total, in anul 2005 vanzarile de ERP au crescut la 40%, divizia WEB avand o pondere de 60% din cifra de afaceri. „In 2006 estimam ca vanzarile diviziei de ERP vor avea ca pondere 60% din totalul cifrei de afaceri, iar cele ale diviziei WEB 40%” spun oficalii companiei. Ei mai sustin ca in primul an de existenta cifra de afaceri cumulata a companiei a depasit 100.000 EUR, iar anii urmatori au adus cresteri substantiale de peste 150% anual.
Infiintata de trei parteneri cu experienta anterioara in companii romanesti si multinationale, din domeniul IT&C, compania demarata de Lori Haiducescu, Daniel Toma si Mihai Tataru si-a inceput activitatea in urma cu trei ani, cu numai 2 angajati permanenti, iar dupa cum spun reprezentantii firmei. in prezent are peste 45, numarul acestora fiind intr-o continua crestere.
Dintre agentiile de publicitate si relatii publice cu care Senior Software colaboreaza pentru dezvoltarea a diverse proiecte de comunicare si marketing online, se numara Grey Worldwide, Publicis Dialog, Propaganda, Violet Advertising, New Media PR, sau, in media, Arbomedia, iMedia si Vodanet. Potrivit companiei, printre cei ce au mai ales sa foloseasca serviciile creative al diviziei WEB a Senior Software se mai numara B.Braun Medical, Brainspotting, Brau Union Romania - Heineken, Centreville Bucharest, Constam Grup, MediaRom - Wunder Baum, Opel diBas, RTC Holding, Softwin.
Mihai Tataru marturiseste ca „Pare mai usor acum, decat acum 3 ani, sa propui campanii online, sa propui dezvoltari ale directiilor de marketing pe suporturi online - si de asemenea argumentele in favoarea acestor optiuni sunt mai multe si mai puternice (rezultatele)”.
Internetul? „nu prea poti sa il ocolesti”
Partenerul Senior mai afirma pentru AdPlayers ca „Internetul este un instrument la indemana, puternic, relativ ieftin deocamdata la noi, ce permite abordari personalizate si interactive. Folosit cu inteligenta si creativitate, aduce rezultate si beneficii masurabile. Si, cu siguranta, reprezinta una din directiile certe ale dezvoltarii media viitoare - deci nu prea poti sa il ocolesti, daca ai o viziune strategica”, conchide executivul companiei.
„Seniorii” sustin ca solutia de Enterprise Resource Planning „Senior.ERP Suite” dezvoltata de Senior Software se afla intre primii 3 jucatori pe piata de ERP pentru import si distributie, fiind o aplicatie ce gestioneaza in prezent afacerile unor companii ce au rulaje de peste 30 mil EUR/an.
Senior Software este Microsoft Certified Partner si detine certificare Microsoft pentru Senior.ERP Suite in conformitate cu cerintele Microsoft Windows 2003 Server, XML Web Services si .NET Framework. Divizia Web beneficiaza de suport tehnic bazat pe noile tehnologii Microsoft (SharePoint si platforma .NET, SQL Server, XML Web Services) si dezvoltare de software in mediu open-source (php/mySql pe platforma Linux).