(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Seminariile festivalului AdPrint debuteaza pe 9 februarie, anunta organizatorii. AdPrint (www.adprint.ro) va avea loc la Brasov în perioada 8 – 11 februarie, iar înscrierile pentru evenimentele festivalului se fac online pâna pe 5 februarie.
Vineri, 9 februarie:
„Aristotle and emotional brand building”, primul seminar din serie, este sustinut de Ami Hasan –fondator al agentiei hasan&partners (Finlanda), de doua ori membru al juriului de la Cannes, Clio si D&AD si câstigator a numeroase premii la festivaluri precum Clio, Epica, Cresta, Cannes, dar si Grand AME (Advertising & Marketing Effectiveness), distinctie primita anul trecut.
Hassan & Partners lucreaza în mai multe tari pentru IKEA si este una dintre cele mai creative agentii de publicitate nordice.
În cea de-a doua parte a zilei, Amir Kassaei, Chief Creative Officer si Partener Asociat al DDB Group Germania va sustine seminarul – “4th dimension – The four dimensions of creativity in our business”.
Amir este unul dintre cei mai premiati creativi din Europa, cu nu mai putin de 700 de trofee la festivaluri precum Cannes, Clio, London International Advertising Awards, Epica, Art Directors Club Germany, Art Directors Club New York, Eurobest, Cresta, Golden Award of Montreux, One Show, CCA.
Kassaei a dezvoltat campanii pentru Mercedes-Benz, smart, Coca-Cola, Allianz, Apple, Adidas si, în curent, penru Volkswagen, Spiegel si altele.
Ziua de vineri va fi încheiata de Jure Apih, Presedinte al festivalului Golden Drum, si Meta Dobnikar, Vice-Presedinte, cu prezentarea InterContinental Advertising Cup precum si a editiei din 2007 a festivalului de la Golden Drum.
Sâmbata, 10 februarie
Presedintele juriului AdPrint, câstigator a peste 400 de premii la festivaluri nationale si importante de publicitate importante Frank Bodin, Chairman & CEO of Euro RSCG Worldwide din Elvetia, cu agentii în Zurich, Geneva si Basel, va sustine seminarul „Quality in print advertising and challenges to the advertising teams of the future”.
Bodin a fost membru al juriului Cannes Lions - festivalul de publicitate de la Cannes, Clio Awards, si presedinte al juriului Golden Drum 2004. Evenimentul se va încheia cu o discutie de grup cu membrii juriului.
Seminariile AdPrint sunt sustinute de HP. Erich Chirea, Marketing and Communications Manager la HP motiveaza alaturarea imaginii de AdPrint prin faptul ca „produsele si solutiile HP sunt concepute pentru o diversitate de persoane, care lucreaza în domeniul designului grafic, fotografiei profesioniste, imprimarii comerciale si industriale”.