Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania ( UAPR ) organizeaza pe 17 noiembrie seminarul „Despre media proprie, generata si platita in 2012” pe 17 Noiembrie.
Sustinut de unul dintre cei mai buni experti in domeniile media si digital din Danemarca, Nicolai Hæggelin (foto) este fondator al unei companii de comunicare digitala cu o bogata experienta in lucrul cu companii mari ( Digital Works ) si are o experienta de 13 ani in media si media digitala.
Trainingul ofera informatii esentiale pentru dezvoltarea unor campanii eficiente pe cele 3 canale diferite de comunicare: media generata (componenta virala, buzz, word-of-mouth), media platita si media proprie (canalele proprii de comunicare: website, blog, Twitter, newsletter).
Adresat in principal profesionistilor cu experienta de mininum 3 ani in comunicare, seminarul isi propune sa ofere atat specialistilor din agentii cat si celor din companii o baza solida de informatii esentiale pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare. Printre temele abordate in cadrul cursului se numara: folosirea eficienta a diferitelor canale, schimbarea paradigmei impingere versus tragere, valoarea click-urilor si a brandingului sau interactiunea dintre activitatile de marketing online si offline.
Avand ca tinta atat membrii UAPR cat si cei din afara asociatiei, costul pentru participarea la seminar a membrilor UAPR este de 12O Euro/persoana, iar pentru participanti care nu fac parte din organizatiile membre este de 160 Euro/persoana. Grupurile de 2-3 sau mai multi participanti beneficiaza de reduceri. Inscrierile se pot face pe e-mail la adresa eleonore.schaumburg.lippe[at]uapr.ro
Mai mult in Eveniment, Training