(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Doua reclame print semnate de Scala JWT pentru Greenpeace, Iepurasul si Elefantul, au fost selectionate pentru a face parte din expozitia Act Responsible, din cadrul festivalului Cannes Lions. Expozitia se va plimba prin toata lumea pe parcursul anului, incercand sa atraga atentia opiniei publice asupra problemelor sociale si de mediu.
Agentia de publicitate a realizat pro-bono pentru Greenpeace campania de print contra energiei nucleare (“Elefant” si “Iepuras”). Ideea e simpla, spun autorii campaniei. „Energia nucleara afecteaza mediul mai mult decat iti poti imagina. Pentru un plus de sensibilitate, s-au folosit jucarii malformate, jucarii “expuse” la radiatiile nucleare. Ele fac trimitere directa la copii, la factorul uman. Daca la inceput printurile pot parea dragute si nevinovate, la o privire mai atenta iti dai seama foarte clar de oroarea provocata de energia nucleara – jucariile au membre, urechi sau trompe in plus”.
Anul acesta, expozitia Act Responsible de la Cannes cuprinde peste 300 de lucrari din 70 de agentii, unele dintre cele mai bune lucrari pe teme sociale si de mediu. Ea poate fi vizitata oricand intre 21 si 26 iunie, in intervalul 11am-7pm.