Santal Kids ia putere de la Scala JWT
Luni, 07 Noiembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Parmalat deruleaza cu Scala JWT campania de comunicare pentru noua gama de produse Santal Kids. Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!" , campania de lansare pentru cele patru produse - Santal Kids Oranges, Santal Kids Peaches, Santal Kids Pears si Santal Kids Multifruit se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005, la nivel national.

Santal Kids ia putere de la Scala JWT

Potrivit agentiei de publicitate, campania integrata de comunicare cuprinde difuzarea de spoturi TV, o componenta de print, concursuri online, precum si degustari in scoli si in marile retele de hypermaketuri, supermaketuri si Cash&Carry. 

"Suntem constienti ca ne adresam copiilor, care s-au nascut in era internetului.  Acesti copii stiu sa dea click inainte sa mearga", a afirmat Catalin Stanciu, Copywriter Scala JWT, argumentand conceptul creativ dezvoltat de Scala JWT - un trailer de joc pe calculator.

Santallino, eroul spotului tridimensional animat, trece cu succes de cele patru nivele, la sfarsitul fiecaruia primind ca bonus un fruct corespunzator fiecarui produs.  Fiecare nivel este corespunzator beneficiilor produsului: primul nivel pune in valoare vitalitatea, cel de-al doilea nivel este destinat inteligentei, al treilea nivel arata abilitatile personajului, iar al patrulea nivel ii pune in valoare puterea.

Grafica/animatia 3D a fost realizata de Bogdan Lazar si studioul They Live, montajul si editarea a fost asigurata de Saga Film, iar sunetul de Film Factor. 

Echipa Parmalat care “a dat putere” campaniei a fost formata din Giampaolo Manzonetto – General Manager, Ramona Marusac – Marketing Specialist & Brand Manager.  Din partea agentiei Scala JWT s-au implicat Catalin Stanciu – Copywriter, Irina Tomsa – Senior Copywriter, Bogdan Gheorghiu – Creative Director, Ioana Cadir – Account Manager, Ilinca Dumitrescu – Audio-Video Production Director si Liliana Tiu – Media Director.

Scala JWT a fost creata in 1996 si face parte din reteaua JWT, grup de comunicare prezent in 87 de tari.

( Iulian Toma, info@adplayers.ro )

INFO AdFile

Titlu: Santal Kids

Agentie: Scala JWT               

Oras: Bucuresti

Advertiser: Parmalat Romania

Brand: Santal Kids

Produs/categorie: Bautura racoritoare pentru copii

Brand Manager: Ramona Marusan

Marketing Manager / Director: Ramona Marusan

Nume Campanie: Cu Santal Kids castigi putere!

Data primei difuzari/aparitii: 15 octombrie

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: romana

Tipuri media: TV

Durata (TV): 25 sec.

Slogan: Santal Kids – Castigi putere!

Account Manager / Director: Ioana Cadir

Client Service Director: Vilma Ignat

Strategy Director: Adelina Mustata

Creative Director: Bogdan Gheorghiu

Copywriter: Catalin Stanciu

 Animator: Bogdan Lazar

Producator: Ilinca Dumitrescu

Casa productie A/V: Saga Film

Editor Imagine: Mircea Lacatus

Companie editare Imagine: Film Factor

Post Productie A/V: Saga Film

Actori (personaje):

Voce: Marius Savescu

Muzica: Holograf Advertising

Efecte Speciale: Bogdan Lazar

Strategie Media / Account Planner: Liliana Tiu / Adela Smeu

Agentie Media: Scala JWT

PUBLICITATE: