( AdPlayers.ro ) Parmalat deruleaza cu Scala JWT campania de comunicare pentru noua gama de produse Santal Kids. Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!" , campania de lansare pentru cele patru produse - Santal Kids Oranges, Santal Kids Peaches, Santal Kids Pears si Santal Kids Multifruit se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005, la nivel national.
Potrivit agentiei de publicitate, campania integrata de comunicare cuprinde difuzarea de spoturi TV, o componenta de print, concursuri online, precum si degustari in scoli si in marile retele de hypermaketuri, supermaketuri si Cash&Carry.
"Suntem constienti ca ne adresam copiilor, care s-au nascut in era internetului. Acesti copii stiu sa dea click inainte sa mearga", a afirmat Catalin Stanciu, Copywriter Scala JWT, argumentand conceptul creativ dezvoltat de Scala JWT - un trailer de joc pe calculator.
Santallino, eroul spotului tridimensional animat, trece cu succes de cele patru nivele, la sfarsitul fiecaruia primind ca bonus un fruct corespunzator fiecarui produs. Fiecare nivel este corespunzator beneficiilor produsului: primul nivel pune in valoare vitalitatea, cel de-al doilea nivel este destinat inteligentei, al treilea nivel arata abilitatile personajului, iar al patrulea nivel ii pune in valoare puterea.
Grafica/animatia 3D a fost realizata de Bogdan Lazar si studioul They Live, montajul si editarea a fost asigurata de Saga Film, iar sunetul de Film Factor.
Echipa Parmalat care “a dat putere” campaniei a fost formata din Giampaolo Manzonetto – General Manager, Ramona Marusac – Marketing Specialist & Brand Manager. Din partea agentiei Scala JWT s-au implicat Catalin Stanciu – Copywriter, Irina Tomsa – Senior Copywriter, Bogdan Gheorghiu – Creative Director, Ioana Cadir – Account Manager, Ilinca Dumitrescu – Audio-Video Production Director si Liliana Tiu – Media Director.
Scala JWT a fost creata in 1996 si face parte din reteaua JWT, grup de comunicare prezent in 87 de tari.
( Iulian Toma, info@adplayers.ro )
INFO AdFile
Titlu: Santal Kids
Agentie: Scala JWT
Oras: Bucuresti
Advertiser: Parmalat Romania
Brand: Santal Kids
Produs/categorie: Bautura racoritoare pentru copii
Brand Manager: Ramona Marusan
Marketing Manager / Director: Ramona Marusan
Nume Campanie: Cu Santal Kids castigi putere!
Data primei difuzari/aparitii: 15 octombrie
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana
Tipuri media: TV
Durata (TV): 25 sec.
Slogan: Santal Kids – Castigi putere!
Account Manager / Director: Ioana Cadir
Client Service Director: Vilma Ignat
Strategy Director: Adelina Mustata
Creative Director: Bogdan Gheorghiu
Copywriter: Catalin Stanciu
Animator: Bogdan Lazar
Producator: Ilinca Dumitrescu
Casa productie A/V: Saga Film
Editor Imagine: Mircea Lacatus
Companie editare Imagine: Film Factor
Post Productie A/V: Saga Film
Actori (personaje):
Voce: Marius Savescu
Muzica: Holograf Advertising
Efecte Speciale: Bogdan Lazar
Strategie Media / Account Planner: Liliana Tiu / Adela Smeu
Agentie Media: Scala JWT