SMI vrea 25% din publicitatea online
Miercuri, 30 August 2006

SMI vrea 25% din publicitatea online

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

„Având în vedere dinamica pietei, consideram un obiectiv realist pentru noi realizarea unei cote de 25%, în anul urmator, din publicitatea online”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, Eveline Fabritius (foto), Managing Partner la Splendid Media Interactive.

Splendid Media Interactive (SMI) este divizia de vânzari online a regiei Splendid Media, casa de vânzari condusa de Catalin Sandulache si Radu Budes . Potrivit Evelinei Fabritius, piata de publicitate online din România se cifreza în acest an la 5,5 milioane EUR si va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, în 2007.

SMI: Catavencu, Vodanet, Neogen, Magnetique Marketing

SMI vrea 25% din publicitatea onlineSplendid Media, cea mai importanta casa de vânzari multimedia din România, potrivit companiei, a lansat divizia de publicitate online Splendid Media Interactive în luna mai a acestui an, printr-un parteneriat între Splendid Media si Magnetique Marketing, companie care activa independent pe piata online din România.

Pe lânga site-urile din grupul Catavencu si cele ale Magnetique Marketing, noua companie semna la sfârsitul lunii mai si un parteneriat de vânzare pentru site-urile Vodanet Media.

„Parteneriate cu publisheri mari”

„Unul dintre obiectivele principale a fost acela de a reusi sa reprezentam o paleta importanta de site-uri, obiectiv atins”, spune ea. “În momentul de fata ne putem mândri cu parteneriate cu publisheri mari, precum Vodanet, Neogen, Academia Catavencu si altii”, afirma Fabritius, pentru AdPlayers.

„Suntem în negocieri, pentru obtinerea de exclusivitate, pentru unul dintre cei mai importanti publisheri din România”, mai subliniaza oficialul Fabritius, referitor la portofoliul de publisheri al SMI.

Fabritius mai sustine ca „Splendid Media Interactive va acorda o importanta deosebita serviciilor conexe, pe care le va oferi advertiserilor si clientilor directi, acestea reprezentând o sursa importanta de venituri”.

Obiective

Ca obiectiv general al regiei, adauga Eveline Fabritius, “SMI îsi propune sa reprezinte, în timp scurt, una dintre cele mai importante verigi de legatura, între publisherii online si agentiile de publicitate, sau clientii directi.”

Piata de publicitate online din Romania se afla intr-o puternica ascensiune, opineaza sefa Splendid Media Interactive, si este marcata, spune ea, atât de alocarea unor bugete din ce în ce mai mari, de catre clienti si advertiseri, dar si de aparitia de publisheri si agentii noi.

„Compania noastra, spera ca aceste schimbari de pe piata vor demonstra si mai mult importanta industriei, si vor creste, în general, performanta jucatorilor, prin sporirea concurentei”, este de parere Fabritius.

„Deoarece suntem adeptii performantelor si rezultatelor demonstrate, pe termen mediu si lung, vom încerca sa ne asiguram partenerii actuali, fie acestia publisheri (Neogen, Vodanet Media, Academia Catavencu, Magnetique Marketing, etc) sau agentii, de stabilitate si de o cât mai buna întelegere a mediului online”, puncteaza partenera SMI. 

La scoala

Din luna septembrie, compania mai anunta ca va lansa o serie de evenimente si traininguri pentru a-si aduce contributia la o mai buna cunoastere a mediului online si a potentialului deosebit pe care îl are acesta.

“O foarte buna cunoastere, atat a mediului online, cât si a produselor si serviciilor noastre si a cerintelor clientilor nostri ne vor ajuta sa realizam nu numai vânzare de spatii media, ci si strategie de marketing online, proiecte speciale, în care sa ne folosim de potentialul extraordinar al comunitatilor online”, motiveaza Fabritius initiativa companiei .

Proiecte noi

SMI a încheiat recent un parteneriatului încheiat recent cu Accipiter, lider in domeniul aplicatiilor de gestionare a reclamelor online, potrivit SMI, prin care compania spune ca ofera pietei de publicitate online din România solutii tehnologice de ultima ora, cu efecte maxime în planul eficientizarii campaniilor de publicitate online.

Potrivit companiei de media, solutia recenta de management a campaniilor oferita de Splendid Media Interactive permite clientilor de publicitate si detinatorilor de site-uri sa-si maximizeze  veniturile, prin targetare, optimizare, si o mai eficienta gestionare a campaniilor, cât si prin folosirea noilor formate, precum Rich Media si Video, obtinându-se astfel un maximum de potential de la impresiile servite.

Publicitate versus servicii

Despre cum stau veniturile din servicii versus cele din publicitatea online, sefa SMI spune ca “În momentul de fata în România, cu siguranta, marea majoritate a veniturilor proprietarilor de site-uri e generata de catre publicitatea online”.

Cu toate acestea, afirma ea, trendul la nivel international este acela de a dezvolta si vinde servicii specifice site-ului sau comunitatii pe care acesta o reprezinta. “Aceste servicii, sustinute de multe ori de oferirea de content free si original, au o nota sporita de credibilitate, si reprezinta cea mai mare parte a veniturilor unor site-uri de mare succes”, spune directoarea SMI. Mai mult decat atât, argumenteaza ea, “aceste site-uri devin, la rândul lor, investitori importanti în publicitatea online”.

“Classmates.com este in Top 3 consumatori  de publicitate online, inaintea unor companii care activeaza in domeniul financiar, precum Ameritrade, Discover Card, Fidelity Investment, si acesta este numai un exemplu”, afirma Fabritius, citând un raport oferit de TNS Media Intelligence. „Alte exemple relevante, in acest sens, sunt: Amazon.com, PlanetOut.com, SoapNet.com, eDiets.com, etc.”

„Toate tipurile de media”, pentru Splendid Media

Înfiintata cu scopul declarat de a face managementul spatiilor online, publicitate interactiva si neconventionala, SMI îsi propunea în luna mai sa aduca o schimbare importanta pe piata online, dominata, potrivit companiei la acea vreme, de doi mari jucatori. În portofoliul de servicii compania aducea si publicitatea prin teletext si cea pe telefoane mobile.

Pe lânga obiectivul declarat al companiei, odata cu înfiintarea SMI, regia Splendid Media acoperea din luna mai toate tipurile de media TV, press, radio, indoor, outdoor, Internet si teletext.


PUBLICITATE: