Roxana Nita ( Cheil Romania ) este singurul creativ din Europa de Est selectat in programul Cannes Lions See It Be It, 2020 - 2021
Miercuri, 17 Iunie 2020

 

Credit: Cheil | Centrade Romania

Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021

AdPlayers. info

Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021.

Nita a fost aleasa dintre peste 800 de candidate din intreaga lume si este una dintre cele doua participante din Uniunea Europeana selectata pentru acest program care a fost dezvoltat de Cannes Lions ca parte a initiativelor sale de combatere a reprezentarii inegale dintre femei si barbati in industria publicitatii, fiind menit sa ajute la promovarea viitoarelor talente creative feminine.

SIBI este un program dedicat femeilor din intreaga lume, selectand candidate care au potential sa devina lideri creativi in companiile lor. Initial, programul a fost dedicat femeilor din cadrul agentiilor de creatie, dar in ultimii ani s-a extins si la rolurile de creatie din alte domenii. Participantele urmeaza sa devina, la randul lor, mentori pentru alte femei, construind in timp o retea globala de suport educational la nivelul intregii industrii care poate avea un adevarat impact asupra carierei femeilor.

Roxana Nita a primit recunoastere pentru numeroasele campanii premiate din cariera sa, dar mai ales pentru cele din sfera cauzelor sociale. Campania “Unquiet Voices” pentru Asociatia ANAIS este una dintre ele - un proiect multiplu premiat si selectat la Festivalul de Film de la Cannes, care expune ororile violentei domestice prin implicarea mai multor victime care isi spun povestile, vocile lor fiind suprapuse peste imagini cu scene de abuz preluate din filme mute vechi de zeci de ani.

Aflat la a 7-a editie, See It Be It It este un program de invatare ce include sesiuni exclusive de mentorat cu lideri din industrie, precum si acces la cele mai influente persoane din business, intr-o comunitate internationala de femei care aspira la pozitii de lider in domeniul creatiei. Experienta VIP include acces gratuit la festival, cazare si transport, o serie de oportunitati post-eveniment, precum si sansa de consolidare a profilului profesional si sprijin pentru a deveni ambasador See It Be It It.

„Este incredibil sa fiu inclusa in initiativa See It Be It, mai ales cand ma uit la profilele celor cu care voi impartasi aceasta experienta in urmatorii doi ani”, spune Roxana Nita. „Este o oportunitate fantastica si o onoare pentru mine sa fiu indrumata de unele dintre cele mai talentate femei din industrie. Imi doresc sa aplic cat mai repede tot ceea ce invat la SIBI in activitatea de zi cu zi si sa am sansa sa ii pot indruma si pe altii, la randul meu”.

„Roxana nu este doar unul dintre cei mai talentati creativi pe care ii ofera regiunea, ci si un mentor neobosit. Cred ca viitorii oameni de creatie din Romania pe care ii va sustine in calitate de absolventa SIBI vor beneficia enorm de pe urma acestei experiente unice” afirma Mihai Gongu, ECD in cadrul Cheil

Roxana a absolvit Art Directors Club Romania si, dupa ce a castigat competitia locala Cannes Young Lions in 2012, a fost selectata in 2015 pentru a reprezenta Romania la programul ADC Europe Creative Express, absolvind si Eurobest Young Digital Academy. Si-a continuat activitatea de creatie publicitara in ultimii noua ani si este castigatoarea a zeci de premii locale si internationale precum Cannes Lions, LIA Awards, Golden Drum, One Show, FIBRA si multe altele. http://www.roxananita.com/

See it Be it ( SIBI ) este initiativa Cannes Lions care promoveaza egalitatea de gen si reprezentarea egala intre femei si barbati in randul directorilor creativi din intreaga industrie. Presedintele SIBI este Madonna Badger, fondatoare si CCO Badge & Winters, castigatoare a premiului Advertising Age Small Agency 2016 si agentie specializata in crearea de conexiuni emotionale cu femeile.

https://www.canneslions.com/learn/seeitbeit

Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrata din Romania si serveste drept hub regional pentru Cheil Worldwide in sud-estul Europei. Din portofoliul Cheil | Centrade fac parte Samsung, ENGIE Romania, NN Asigurari si Pensii, First Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociatia ANAIS, Raiffeisen Bank si United Way.

In 2018, Cheil | Centrade Bucuresti a lansat divizia DIA, un centru unic de servicii de data intelligence ce deserveste mai multe piete din Europa. Cheil | Centrade este singura agentie romaneasca premiata la cea mai recenta editie London International Awards si, de asemenea, singura care a avut un membru in juriul celei mai recente editii Euro Effie Awards. Centrade este parte a holdingului international Centrade USA cu operatiuni in Bucuresti, Houston si Zagreb, alaturi de Chainsaw Europe, Kubis Interactive si Epidemic Worldwide.

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: