Romtelecom promoveaza FixMobilPlus
Vineri, 07 Octombrie 2005

Romtelecom promoveaza FixMobilPlus( AdPlayers.ro ) Grey Worldwide a semnat o noua campanie pentru promovarea noilor servicii de voce Romtelecom. Aceasta va fi difuzata la nivel national in urmatoarele trei luni si cuprinde spotul TV „Macho”, spot radio, machete de presa si promovare pe Internet.

Potrivit agentiei, noul spot vorbeste intr-o maniera umoristica despre tarifele avantajoase de care se poate bucura orice client al companiei care apeleaza din reteaua Romtelecom un numar de telefon din retelele de telefonie mobila.

Romtelecom promoveaza FixMobilPlus

Reducerea cu pana la 25% aplicata tarifelor pentru segmentul fix-mobil, subiectul central pe care il comunica ultima campanie Romtelecom, face parte din recenta oferta de opt optiuni pentru serviciile de voce, care aduce reduceri de tarife pentru anumite tipuri de convorbiri in schimbul achitarii unui abonament suplimentar lunar, care se adauga celui de baza.

Povestea dramatizeaza, spune agentia, grija exagerata a parintilor fata de copii, indiferent de varsta pe care o au. Parintii pot de acum sa-si sune linistiti copiii pe telefonul mobil gratie noilor tarifelor reduse pentru convorbirile fix-mobil.

Romtelecom promoveaza FixMobilPlus

Umorul povestii este dat de insistenta cu care o mama extrem de grijulie isi suna fiul, surprins intr-o ipostaza de cuceritor care face toate eforturile sa isi impresioneze prietena. Toate eforturile tanarului protagonist al spotului Tv sunt compromise de apelurile repetate ale mamei sale care il suna de pe telefonul fix pe mobil, sub diverse pretexte, pana ce efectul magic si fata dispar.

Romtelecom promoveaza FixMobilPlus

„In urmatoarele luni vor fi lansate mai multe asemenea oferte, iar clientii Romtelecom vor avea in curand posibilitatea de a-si construi propriul plan tarifar prin alegerea unui numar de optiuni,” a declarat Pieter Bakker, Director Executiv Comercial al Romtelecom.

"Filmat pe o platforma cu un pronuntat caracter umoristic, spotul ne-a oferit posibilitatea de a dramatiza faptul ca parintii isi pot suna acum fara griji copiii” afirma Sorin Predescu, Creative Director Grey Worldwide Romania.”Castingul a fost extrem de important, alegerea fiind indreptata catre un erou cat mai apropiat de tipologia rebelului, gen James Dean,  la care te astepti cel mai putin sa fie sunat de mama in miez de noapte sa-i spuna sa plimbe catelul..."

Romtelecom promoveaza FixMobilPlus

Cristiana Spataru, Client Service Director la agentia Grey Worldwide Romania, completeaza: “Dinamica spotului reda entuziasmul cu care toti ne-am implicat in aceasta campanie: un insight clar, un concept fertil, un treatment generos si entuziast, o executie impecabila si mai ales o oferta excelenta! Speram rezultate pe masura!”

Din partea Romtelecom, pentru realizarea acestei campanii si-au adus contributia Paul Renaud – General Manager Marketing, Cristina Costachescu – Manager Brand Marketing, Ruxandra Rau si Gabriela Lulea - Communication & Marketing Representatives. Grey Worldwide i-a implicat in campanie pe Cristiana Spataru – Client Service Director, Crina Chiru – Account Supervisor, Traian Nuta – Brand Development Director, Sorin Predescu – Creative Director, Alina Nicolescu – Senior Art Director, Dan Draghicescu – Production Manager, Ioana Georgescu – Media Supervisor.

( Iulian Toma )


PUBLICITATE: