Romania creste repede si recupereaza decalajele in industria de print, este de parere Mike Horsten (foto), General Manager Marketing, Mimaki Europe B.V. Numarul unu in marketingul grupului Mimaki vine la Print & Sign (8-11 septembrie, la Romexpo) sa vorbeasca despre cum poate fi monetizat printul pe textile si despre capabilitatile de productie ale grupului.
„Cred ca Romania creste repede si recupereaza. Nivelul investitiilor in Romania este mai mare de la un an la altul si credem ca va fi o piata foarte importanta pentru Mimaki in viitor.” a declarat pentru adplayers Mike Horsten, General Manager Marketing, Mimaki Europe B.V.
Despre marile probleme ale pietei, Horsten este de parere ca sunt cele comune ale noilor piete in crestere.
„Cunostintele si expertiza tehnica sunt marile probleme ale noilor piete in crestere. Acesta este si motivul pentru care Mimaki a deschis si un centru de pregatire in Istanbul, unde partenerii nostri sunt foarte bine pregatiti. De aceea partenerii din Romania, spre exemplu, sunt foarte bine pregatiti la nivelul standardelor grupului Mimaki. Credem ca nivelul tehnic al calitatii serviciilor si produselor oferite de partenerii nostri in Romania sunt chiar cele ale personalului Mimaki”
Detalii despre agenda si vorbitorii de la PrintTex, pe sectiunea dedicata pe site-ul Print & Sign
Mai mult in Eveniment, Print & Sign