Asociatia Romana de marketing Direct (ARMAD) se pregateste de RoDirect 2013. Organizat intre 7 si 8 noiembrie la Ramada Plaza Hotel, scopul evenimentului este acela de a promova marketingul direct si interactiv, de a demonstra prin studii de caz eficienta comunicarii directe cu consumatorii, dupa cum a afirmat pentru adplayers Laura Tampa, managerul din partea ARMAD al RoDirect.
Intrebata de adplayers la ce buget se ridica editia din acest an, Tampa a afirmat ca „bugetul evenimentului este similar cu cel din anii trecuti - sponsorii acoperind aproximativ jumate din buget, restul fiind acoperit din taxele de participare”.
„Nu judecam succesul acestui eveniment dupa profitul pe care il avem la finalul evenimentului ci dupa cresterea pe care o inregistreaza bugetele de marketing direct in bugetul total de marketing”, a mai spus Laura Tampa.
Potivit organizatorilor, pe parcursul celor 2 zile, participantii vor avea ocazia de a intra in culisele comunicarii directe si de a face cunostinta cu factorii de success din spatele campaniilor de marketing direct.
Program
Prima zi a evenimentului, 7 noiembrie, va fi dedicata conferintei, in cadrul careia, participantii vor afla prin intermediul celor mai bune studii de caz: cum se pot integra datele si informatiile obtinute prin intermediul diferitelor canale online si offline intr-o campanie de marketing direct de succes si cum se poate dezvolta o relatie cu adevarat profitabila cu clientii deja existenti.
Keynote speakerul acestei editii este Michael Leander. Cu peste 20 de ani de experienta in marketing direct si digital marketing, atat de partea clientului cat si in calitate de consultant de marketing, Michael Leander este astazi unul dintre cei mai apreciati traineri atat din aceste domenii, cat si din CRM, fiind un avocat al marketingului multi-channel si al ROI-ului.
Pe data de 8 Noiembrie, va avea loc Masterclass-ul “The way FORWARD in Direct and Digital Marketing” sustinut de Michael Leander. In cadrul acestui Masterclass, participantilor li se vor prezenta instrumente ce ii vor ajuta in a imbunatati semnificativ rezultatele actiunilor de marketing direct si digital.
Acest masterclass se adreseaza practicienilor in marketing direct si digital – fie ei manageri sau responsabili cu implementarea activitatilor de marketing ce au ca obiectiv atragerea de client noi, generarea de leaduri, conversie, retentie sau win-back.
Taxa de participare:
Taxa de participare pentru Conferinta Rodirect 2013 este de 125 Euro + TVA pe participant pentru non-membri ARMAD si 81 Euro + TVA pentru membrii asociatiei. Pentru Seminarul RoDirect 2013 accesul unui participant este conditionat de 150 Euro + TVA pentru non-membri si 98 Euro + TVA pentru membrii ARMAD.
Pentru pachetul de Conferinta si Seminar RoDirect 2013, taxa de participare este de 250 Euro + TVA per participant pentru non-membrii ARMAD si 160 Euro + TVA pentru membrii ARMAD.
Accesul poate fi rezervat online pe site-ul evenimentului: rodirect.ro