Rezultate in publicitatea online? Veniti la IAB Forum.
Luni, 09 Septembrie 2013
 (adplayers, Iulian Toma ) IAB prezinta tendinte si rezultatele in publicitatea online romaneasca la IAB Forum Romania 2013.

Cu un buget cuprins intre 5.000 si  10.000 de euro, evenimentul organizat de asociatia non-guvernamentala Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania va oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei de publicitate online de la tendinte la evaluarea rezultatelor in mediul digital.

Pe langa know-how specific local cu studii internationale din domeniu, intalnirea specialistilor din online promite mai multe studii de caz, cercetari si proiecte derulate la nivel intern, precum si exemple internationale de succes, care sustin aportul publicitatii online in conceperea strategiei de brand.

Printre subiecte abordate in cadrul evenimentului se numara „Puterea continutului in era digitala – storytelling-ul in online si cum se fac strategiile de continut, Cum s-a transformat contextul de comunicare prin evolutia tehnologiilor si a mediului digital – tendinte in publicitatea online (shift-ul catre tehnologiile mobile si publicitatea pe mobil); dar si cum valorificam eficienta mediului digital si cum putem obtine rezultate maxime in online – studii privind comportamentul consumatorului etc.

”Credem ca industria de publicitate online romaneasca a ajuns deja la un nivel la care poate face un pas in fata, aratand studii de caz interesante si utile. Evident, know-how-ul extern este in continuare o resursa foarte importanta, in special in ceea ce priveste alocarea bugetelor catre publicitatea in mediul digital”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv IAB Romania.

Printre speakerii editiei de anul acesta a IAB Forum Romania, se numara: Caroline Henne (Director for Digital Market Intelligence in CEE-META, GfK), Yannis Piperakis  (Business Unit Director, Ogilvy Greece), Cristina Bazavan (Blogger), Stefan Chiritescu (Planner, BBDO), Raluca Barbu (Marketing Specialist, Piraeus Bank), Marius Ursache (Chief Creative Officer, Grapefruit), dar si reprezentanti ai unor companii cum ar fi Google, Microsoft, YouTube s.a.

Taxa de participare la eveniment este de 40 de euro pentru non-membri si 30 de euro pentru membrii IAB Romania – in regim early-bird, pana la 20 septembrie. Mai multe informatii despre program si detalii despre eveniment pot fi accesate pe site-ul www.iabforum.ro

Mai mult in Interactive


PUBLICITATE: