sursa: Antena3.ro , videonews.ro
( AdPlayers, Iulian Toma )
O tanara si-a fracturat coloana la Red Bull Flugtag 2010, potrivit videonews.ro. In cadrul evenimentului care a avut loc duminica pe cheiul Dambovitei de la Piata Unirii, tinerii si-au intrecut ieri maestria in sarituri cu tot felul de aparate mai mult sau mai putin ucigase, dar avand „certificate de inmatriculare” in spatiul public de „obiecte zburatoare”.
Concursul sponsorizat de Red Bull "da aripi" salturilor sinucigase de mai multi ani, dar evenimentul din acest an, in care tanara si-a rupt coloana iar un alt participant si-a spart capul, lasa in urma o intrebare pe cat de simpla, pe atat interesanta pentru reputatia marcilor.
Poate o marca sa initieze concursuri in care, pentru cresterea notorietati sau de dragul audientei generate, participanti necalificati de industria circului sa execute salturi de-a dreptul mortale doar pentru ca organizatorii numesc nepericuloase obiecte „zburatoare” care se dovedesc a fi niste masinarii cat se poate de periculoase pentru viata, dupa numararea „victimelor” ?
Pe cand certificate de "saritor profesionist" pentru cei care accepta caderi in aer liber executate de la joasa inaltime, fara parasuta ?