Red Bull evita raspunsurile la intrebari privind accidentele Flugtag
Marti, 21 Septembrie 2010
 (AdPlayers, Iulian Toma)

Profesonisti din piata de evenimente spun insa ca organizarea Red Bull Flugtag 2010 a fost facuta de mantuiala de la un cap la altul.

O cadere cu un obiect solid de la 6 m pe oglinda unei ape poate fi comparata cu o cadere in aer liber pe ciment, de la aceeasi inaltime si ca organizatorii au avut parte de o sansa imensa de a nu se fi intamplat mai mult accidente care puteau pune in pericol inclusiv viata, fara a pune la socoteala ca unii participanti vor ramane cu sechele multi ani de acum inainte.

Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Red Bull au „driblat” cat se poate de politicos raspunsurile privind raspunderea legata de accidentele petrecute duminica in cadrul Red Bull Flugtag, 2010. Astfel, in locul unor explicatii si raspunsuri la 6 intrebari privind regulamentul si raspunderea in cazul unor accidente, reprezentantii Red Bull au preferat sa dea cu copy-paste regretele pentru ca „in cadrul evenimentului Flugtag doi participanti au fost raniti la contactul cu apa din Raul Dambovita”.

Reamintim ca Red Bull numeste "ranire"  fractura de coloana a unei tinere in urma unei sarituri cu pianul de la o inaltime de aproximativ 6 metri.

Raspunsul Red Bull:

„Regretam faptul ca in cadrul evenimentului Flugtag doi participanti au fost raniti la contactul cu apa din Raul Dambovita. Cei doi au fost transportati imediat la Spitalul Universitar cu ambulantele (aflate la fata locului). Unul dintre ei a fost eliberat imediat dupa ce a fost examinat de catre personalul medical, celalalt ramanand sub ingrijire medicala.

De indata ce medicii vor fi in masura sa ofere noi informatii cu privire la cea de a doua persoana, acestea vor fi comunicate prin intermediul unei declaratii din partea reprezentantilor Spitalului Universitar.

Gandurile noastre sunt alaturi de ei si familiile lor”

 

"Gandurile" AdPlayers, trimise oficialilor Red Bull, care au expediat din pacate doar „regretele” intrebarilor:

1. Cine a organizat si ce presupune regulamentul competitiei Red Bull Flugtag in privinta raspunderii, atunci cand participantii sunt victime unor astfel de accidente (precum fractura de coloana a tinerei, sau tanarul care si-a spart capul din acest an) ?

2. Ce se poate face pentru a evita astfel de evenimente nedorite cu participanti sau autorii acestor aparate (de zbor), si cine califica astfel de constructii artizanale, in fond, drept "apte de zbor"?

3. In ce conditii organizatorii pot opri "decolarea" cu astfel de aparate, si cand pot fi acestea considerate in afara regulamentului competitiei ?

4. Ar putea fi inclus in strategia evenimentului ca aparatele de "zbor" sa fie facute de echipe participante ca si pana in prezent, dar sa fie pilotate de personal calificat cum sunt cascadori, sau alti oameni cu pregatire profesionala in acest sens?

5. Ce castiga si ce pierde marca de pe urma unor astfel de accidente si cum va continua pe viitor proiectul?

6. Cum califica Red Bull evenimentul din acest an, si daca va aduce modificari urmatoarelor editii Red Bull Flugtag?

Catalin Tolontan, seful gazetei sporturilkor, a apublicat in cursul zilei de ieri pe bloul sau (tolo.ro) alte catava intrebari pentru Red Bull.

In lipsa raspunsurillor de la organizatori, AdPlayers a trimis inbtrebarile la cativa specialisti din piata de evenimente.

Mai multe subiecte recente despre Red Bull


PUBLICITATE: