Rebrandingul Scandia Food, semnat de Seed Consultants, premiat la American Design Awards, sectiunea Logo Design
(AdPlayers, INFO info[at]adplayers.ro )
Rebrandingul Scandia Food, semnat de Seed Consultants, a ocupat locul 3 din 1500 de inscrisi la American Design Awards, sectiunea Logo design. Compania de consultanta de brand este si singura agentie romaneasca premiata la aceasta editie a competitiei, si singura ce are 2 premii American Design Awards – Semi – Annual Edition in portofoliu. American Design Awards premiaza pentru a doua oara Seed Consultants, dupa ce in 2009 a fost premiata pentru identitatea brandului media GSP TV, din portofoliul INTACT Media Group.
Programul de rebranding al Scandia Food a fost desfasurat in 2010 de echipa Seed & Landor, de-a lungul unei perioade de 8 luni, fiind unul dintre cele mai complexe procese de rebranding corporatist din Romania. Noua identitate vizuala Scandia Food reda esenta brandului “Viata plina de savoare” prin utilizarea simbolului cornului abundentei, un icon folosit din cele mai vechi timpuri, reinterpretat grafic pentru a reda diversitatea de produse, forme si gusturi, eliberarea de simturi si emotii, deci insasi savoarea vietii.
American Design Awards (ADA) este una dintre cele mai renumite competitii de design internationale si cel mai cunoscut concurs independent de design. Organizatia a fost infiintata in anul 2000 de catre o echipa de profesionisti in design. Competitia bianuala de design cuprinde 22 de categorii a cate trei premii si este una dintre cele mai prestigioase competitii la nivel mondial.
Mai mult in Branding