Razvan Matasel (Leo Burnett) vrea 'Sânge proaspat care sa-i înlocuiasca pe hârsâiti'
Joi, 12 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe “harsaitii” de care vorbea un coleg din breasla”, spune Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning al agentiei Leo Burnett, intr-un comunicat legat de implicarea agentiei in campania pentru Olimpiadele Comunicarii.

“De aceea Leo Burnett organizeaza Leo Academy, sustine toate evenimentele studentesti, are cadre didactice care predau la diferite facultati si universitati si este alaturi in fiecare an de Olimpiadele Comunicarii”, mai spune el, explicand implicarea agentiei in proiect.”Olimpiadele Comunicarii reprezinta o pepiniera de talente pentru Leo”.

Leo Burnett a conceput campania de promovare a Olimpiadelor Comunicarii, editia 2007. Comunicarea este sustinuta prin intermediul a trei spoturi virale in interpretarea lui Razvan Capanescu (Halatul), Bogdan Naumovici (Mielul) si Mihai Coliban (Adevaratul scotian), printr-un spot radio (Pestisorii) care il are ca protagonist pe Razvan Matasel, doua executii print (Creionul, Paharul) si Internet.

Potrivit agentiei de publicitate, in spatele unei idei creative care sugereaza necesitatea rafinarii motivelor pentru care tinerii aleg sa participe la un astfel de eveniment, campania pare sa urmareasca protejarea sanatatii mintale a juriului, propunand celor interesati sa se inscrie la editia de anul acesta a Olimpiadelor, sa se gandeasca de doua ori inainte sa o faca.

“Personal, campania pentru Olimpiadele Comunicarii a reprezentat o mare provocare si asta pentru ca este un cont in care ma simt implicata mai mult decat profesional”, adauga si fosta olimpica Raluca Borascu, Strategic Planner-ul care s-a implicat in dezvoltarea acestei campanii.” Practic, acum aproape doi ani am "absolvit" pe podium aceasta competitie, pentru ca la mai putin de 1 luna sa ma angajez si sa raman in Leo”.

Titlu: Olimpiadele comunicarii

AdvertiserS Fundatia Ethos

Brand Olimpiadele Comunicarii

Creative Director: Emilian Arsenoaiei

Art Director: Theodor Sandu

Copywriter: Corina Bacanu

Head Of Planning – Razvan Matasel

Stategic Planner: Raluca Borascu

Brand Comm Executive: Ioana Stirbulescu

AV Production Manager – Mihai Stanescu

Photorapher: Tudor Cuciuc

A/V Production Director - Laura Georgescu-Baron 

 


PUBLICITATE: