( AdPlayers.ro ) “Anul 2005 a adus o crestere a notorietatii bancii cu 164% fata de anul 2004, deci putem vorbi de brand-ul Romexterra Bank” a declarat Adrian Radu (foto) - Presedinte, Romexterra Bank la anuntarea rezultatelor bancii pe anul 2005.
“Romexterra Bank detine un portofoliu consistent de clienti activi de retail si corporate, obtinut prin dezvoltarea serviciilor si a portofoliului de produse in 2005, a retelei teritoriale care la acesta data insumeaza 40 de unitati, dar si a canalelor alternative de distributie” mai sustine Adrian Radu.
La finele anului 2005, Romexterra Bank a realizat un profit brut de 22.607 mii RON, echivalentul a 6.2 mil. Euro, in crestere cu 120% fata de profitul brut raportat in 2004. La 31.12.2005, activele totale ale bancii au fost de 1.054.113 mii RON, echivalentul a 289 mil. Euro, in crestere cu 154% fata de activele totale ale anului 2004, care insumau la acea data 6.893.026 mii ROL, respectiv 188 mil Euro.
Potrivit bancii, in anul 2005 au fost emise un numar de 100.418 carduri active, cu o valoare a tranzactiilor de 435.953 mii RON, rezultate ce plaseaza Romexterra Bank pe pozitia a 7-a in Top 10 – banci.
Dupa cum sustin oficialii, TerraBanking, serviciul e-banking al bancii, a inregistrat la un an de la lansare, un numar de 1.855 clienti, dintre care 459 sunt clienti persoane fizice si 1.396 persoane juridice. Valoarea totala a tranzactiilor in anul 2005 a fost de 2,7 miliarde RON.
Reprezentantii bancii spun ca incepand cu luna ianuarie a acestui an, reteaua adauga mai mult de 20 de noi unitati teritoriale in tara si in Bucuresti din care cel putin jumatate din numarul acestora in capitala, iar celelalte in special in orasele importante din tara.
(Iulian Toma , info@adplayers.ro )