Publicitatea romaneasca a luat Media Agency of the Year la Eurobest cu UM Romania (McCann).
Vineri, 04 Decembrie 2015
 Romania a castigat Media Agency of the Year la Eurobest cu UM (McCann) Romania.

adplayers. info

McCann Worldgroup Romania castiga un total 7 premii, cu 5 campanii diferite: 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si unul de bronz. Distinctia Media Agency of the Year vine la doar 2 luni dupa ce McCann Bucuresti a fost desemnata, pentru a patra oara, Agency of the Year la Festivalul Golden Drum.

McCann Worldgroup Romania ramane si cea mai premiata agentie din Romania in cadrul celui mai important festival european de creativitate, castigand Media Agency of the Year cu UM Romania, 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si 1 trofeu de bronz.

Trofeele si campaniile castigatoare sunt: Grand Prix cu Campania “Bunici de duminica”, pentru Vodafone (in Categoria Promo & Activations); Aur cu Campania “Pay With Blood”, pentru Untold Festival (in Categoria Media); Aur cu Campania ”Distractie cu bani putini”, pentru KFC (in Categoria PR); Aur in una dintre cele mai importante categorii ale festivalului - Creative Effectiveness, cu campania “Ghita Ciobanul”.

Dezvoltata pentru Fundatia Renasterea, Campania “Pin the Pink” a mai castigat un trofeu de argint, in timp ce “Bunici de duminica” a castigat 3 trofee de argint. Campania “Pay With Blood” a luat un trofeu de bronz.

“Obiectivul nostru inca din 2005 a fost sa devenim o forta la nivel european si global. Anul acesta am adus un cont global (Beko), iar la Eurobest am reusit sa avem cea mai buna performanta din istoria McCann, depasind chiar anul in care Rom American castiga primul Grand Prix pentru Romania. Cel mai important este ca de data asta am castigat premii cu 5 campanii, inclusiv un Grand Prix si un Gold in efectiveness. Asta dovedeste ca succesul McCann Bucuresti este consistent si sustenabil”, a declarat Adrian Botan, Global Executive Creative Director McCann Worldgroup.

“Constanta in castigarea premiilor mari din Europa ne ajuta sa fim respectati ca una din ele mai bune agentii de pe continent si depinde doar de noi sa mentinem acolo sus si sa ne autodepasim”, a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.

“Sunt foarte mandra si onorata de numarul mare de premii castigate anul acesta la Eurobest. Cel mai important lucru pentru noi este sa combinam intelegerea business-ului clientilor cu insight-uri relevante si sa le aducem la viata intr-o forma care nu va lasa pe nimeni indiferent. Dar, ca toate acestea sa fie posibile, in primul rand a fost nevoie de acesti clienti incredibil de curajosi, carora le multumesc”, a mai spus Sagit Tzur-Lahav, CEO McCann Bucuresti.

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: