Publicitatea Outdoor isi masoara impactul la Digital Print & Sign
Vineri, 17 Septembrie 2010

IKEA, proiect special pentru catalogul 2009,
Agentie de media: mediaedge:cia
Productie: A & M International


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Publicitatea Outdoor isi explica impactul in cadrul Digital Print & Sign, eveniment ce are loc la Romexpo, in perioada 22-25 septembrie 2010. Publicitatea Outdoor Convinge (POC), primul studiu de impact asupra canalului outdoor, va fi prezentat, sustinut si detaliat in cadrul unei conferinte speciale organizata pe 22 septembrie 2010, ora 15.00, la Digi Café - centrul de comunicare din cadrul targului.

Evenimentul este moderat de Victor Dobre, director executiv IAA, si sustinuta de Raluca Grigorescu (CEO News Outdoor Romania), Dan Petre (Managing Partner D&D Research) si Cristian Mucichescu (Managing Director OMD Romania). Studiul a fost implementat in primul semestru al acestui an, la initiativa Euromedia si Beta Cons (membre Epamedia), News Outdoor Romania, Clear Channel, Universal Solution, New Age si Way Media. In cadrul dezbaterii interactive se vor puncta teme importante precum eficienta si estetica Outdoor-ului, sub toate aspectele acestuia.

Realizat de D&D Research si sustinut de Affichage, A&M, Big Print, Coza Advertising, Flash Group, Impression, Plasty Prod, Randder si Ultra Vision, studiul are la baza o interesanta campanie outdoor care, completata de impactul pe care l-a avut asupra publicului privitor, explica eficienta acestui tip de expunere in cadrul campaniilor publicitare de amploare. Conferinta este dedicata in special marketerilor, agentiilor de publicitate si producatorilor din  industria de tipar digital.

Contactati de catre AdPlayers, o
ficialii Digital Print & Sign au deconspirat si un pont pentru intrarea la conferinta. Aceasta se poate face si gratuit apeland la formularul online de pe site-ul printsign.ro .


PUBLICITATE: