( AdPlayers.ro ) Elevate Media, companie ce promoveaza publicitatea in lift, estimeaza ca a ”ridicat” deja din publicitatea cu acest suport media 70.000 RON (aprox 20.000 EUR) la un an de la infiintare, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Tudor Maxim (foto), Managing Director, Elevate.
Conform oficialilor sai, Elevate a fost infiintata in aprilie 2005 pentru a oferi servicii specializate de reclama in lift. Companiea vrea sa fie promotor si lider al serviciilor de indoor advertising, in spatiile de expunere oferite de lifturi.
Este mare cifra de afaceri? Este mica? Seful companiei pare multumit cu cele peste 350 de locatii si 750 de „panouri” in Bucuresti la care se alatura 500 de locatii in alte orase din tara. Panourile sunt de obicei de marimea unui A3, cam cat arata o revista cu paginile deschise sau pagina unui ziar de format mic. Cel putin interesant este si portofoliul de clienti care s-au „plimbat” cu lifturile rezervate de Elevate.
Cat este de intersanta publicitatea in lift? Nu mai putin interesanta decat alte suporturi media selectate de Renault, Seat, Hollywood Multiplex sau KFC si Pizza Hut, de exemplu, care au ales deja acest suport. Dupa cum ne spun cei de la Elevate, aceste marci au desfasurat atat campanii promotionale, de lansare de produs cat si de imagine.
Interesul pentru noul canal poate fi si motivul pentru care se pare ca a aparut si concurenta care se lauda ca a „blocat” deja si alte lifturi pentru publicitate, dand unei initive indraznete o aura de domeniu de activitate in publicitate cu standarde de decorare, termene limita si monitorizari de panouri.
„Eficienta si potentialul media al liftului ne-au determinat sa oferim servicii si la nivel national. In oferta noastra s-au adaugat orasele: Timisoara, Iasi, Oradea, Cluj-Napoca, Targu Mures si Arad”, a afirmat Tudor Maxim.
Dupa cum precizeaza oficialii Elevate, noul suport media, reclama in lift, a venit ca un raspuns al nevoii sporite de comunicare a companiilor intr-o maniera neconventionala si de impact, in contextul aglomerarii tot mai mari de mesaje publicitare pe canalele media traditionale. La televizor, la radio, pe panourile stradale sau in cutiile postale, „liftierii de publicitate” la Elevate apreciaza se suprapun numeroase mesaje publicitare, de multe ori ale concurentilor directi. In lift, in schimb, poate exista exclusivitate pentru o marca, fapt ce contribuie semnificativ la diferentierea acesteia.
„In acest moment se desfasoara campanii in peste 350 de locatii din Bucuresti, atat in lifturi din blocuri centrale cat si in lifturi de cladiri de birouri si de hoteluri. Recent, am debutat cu campanii publicitare si in Universitatea Romano-Americana, cel mai mare campus universitar privat din Romania”, a declarat Diana Filip, Director Media, Elevate.
Pe langa Universitatea Romano-Americana, pentru locatiile de tip rezidential reprezentanta companiei mai da ca exemple locatii B-dul Unirii, Calea Victoriei, Calea Dorobanti, Hotel Bucharest Confort Suites, City Mall, ACMS Office Building.
Oficialii Elevate nu ne-au dezvaluit valoarea comenzilor dar banuim ca nimeni nu a cerut pentru un an publicitate cu toate lifturile. Cum ar fi sa auzim totusi, in viitorul apropiat o cerere de campanie nationala cu liftul: „Publicitate de 20.000 EUR cu toate lifturile va rog!” . "Putem folosi si exterioarele usilor de la intrare pentru un carlig la oferta din lift?"
Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro
.
.
.