Publicis cupleaza pentru Peroni weekend-uri fashion cu Ambientalia
Joi, 28 Iulie 2005

( AdPlayers.ro ) Peroni deruleaza la Mamaia impreuna cu Publicis Dialog seria de evenimente speciale Ambientalia. Potrivit agentiei, consumatorii de Peroni si nu numai, se pot delecta acum la Mamaia in cea mai calduroasa luna din an cu exuberanta si stilul italian al berii Peroni. Yacht-ul din portul Tomis pe care poti petrece o mini croaziera de vis in largul marii, o cina cu mancaruri alese din bucataria italiana, servita intr-o priveliste de vis la New Safari, distractie si dans pe plaja de la Cucharcha, Tan Tan sau Ultima Playa dar si in La Mania unde mixeaza cei mai buni DJ din lume, sunt cateva dintre surprizele Ambientalia.

Publicis cupleaza pentru Peroni weekend-uri fashion cu Ambientalia

“Peroni nu este doar o alta marca de bere, ci reprezinta esenta spiritului italian”, a declarat Lorand Papp, Senior Brand Manager la Peroni. “Acest lucru nu se regaseste doar in gustul sau proaspat si revigorant, in comparatie cu cel amar si greoi al altor marci de bere, ci si in modul cum comunica cu consumatorii sai”, mai sustine executivul. “ Am ales acest program, in primul rand, pentru a reda cat mai fidel lumea Peroni plina de stil si eleganta, dar si pentru a ne diferentia de abordarea devenita clasica a competitorilor nostri”.

“Ultimele zile ale lunii iulie si toata luna august, Peroni recreeaza stilul, pasiunea si spiritul italian, mai exact acea atmosfera latina, plina de efervescenta marilor orase din Italia”, spun reprezentantii agentiei.

Publicis cupleaza pentru Peroni weekend-uri fashion cu Ambientalia

Pentru cei care vor sa fie in pas cu ultimele tendinte in materie de sport extrem, agentia si echipa Peroni le-a pregatit celor mai aventurosi si un curs de kite boarding. “Si cum Italia este recunoscuta ca fiind tara unde designul si moda se intalnesc la tot pasul, nu putem sa nu remarcam stilatele limuzine Alfa Romeo, care isi asteapta invitatii la scara hotelului din Mamaia pentru a nu pierde timpul in parcurgerea drumului dintre locatii”, incheie cei de la Publicis Dialog.


PUBLICITATE: