Promotia “O pereche reusita” are la baza un sistem Instant win - fiecare produs care participa la promotie are o pereche pe care cumparatorul o primeste drept premiu. Vizibila in presa, radio si web, precum si prin posterele si leaflet-urile prezente in toate magazinele participante si autorizate de HP Romania, promotia isi va anunta castigatorii dupa data de 30 septembrie, data limita si pentru eventualele contestatii spun reprezentantii agentiei de publicitate.
“Am preferat o abordare calda si optimista, orientata spre consumator, caruia vrem sa-I transmitem spiritul de veselie si bucurie al fotografiei digitale HP”. Loredana Popasav, Group Account Director – Publicis Romania “ Conceptul “o pereche reusita” deriva din aceasta stare si se regaseste atat in “perechile” formate intre echipamentele participante la promotie si premiile oferite, cat si intre fotografia digitala HP si consumator".
Echipele care au facut “perechi reusite” in promotie au fost alcatuite din Radu Negoescu – Director de produs, Roxana Toma – coordonator HP INteractive Center din partea HP Romania; Loredana Popasav– Group Account Director, Corina Tudor – Account Manager, Magda Stanciu - copywriter, Alex Dobrescu – Art Director, Catalin Alexandriuc - director productie de la agentia Publicis Romania, iar din partea Optimedia: Vicentiu Neacsu – Media Planner si Marius Tocu – Junior Media Planner.
Publicis Romania mai detine in portofoliu clienti precum Averea, British Airways, Domeniile Tohani, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, L’Oreal, Renault, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool.