Proximity a luat Silver la DMA Echo Awards
Joi, 25 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Proximity a luat inca un Silver Echo la festivalul DMA Echo Awards, al doilea premiu la aceasta competitie, dupa cel primit de agentie in 2005.

Potrivit companiei, lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun.

„Stiam de cateva saptamani ca am castigat un premiu, insa organizatorii nu au vrut sa dezvaluie locul obtinut inainte de festival”, spune Mihai Iliescu, Creative Director al Proximity. „Argintul fost o surpriza foarte placuta si ne-am bucurat sa urcam pe scena la egalitate cu cele mai creative agentii din reteaua noastra – Proximity Austria si Proximity London”.

„Festivalul Brazilor de Craciun este un proiect de suflet, in care ne implicam an de an, alaturi de celelalte agentii din grupul BBDO, si ne bucuram ca, dincolo de satisfactiile provenite din natura proiectului, acesta ne-a adus aprecierea juriului de la DMA Echo Awards”, spune Gabriela Terchila, Managing Director Proximity. 

Organizat anual, evenimentul consta intr-o licitatie de braduti creati de renumiti designeri, prin care se strang fonduri ce sunt apoi folosite pentru a-i retrimite la scoala pe copiii care muncesc.


PUBLICITATE: