(AdPlayers.ro, Irina Toma)
DHL International Romania, organizeaza cu sprijinul Directiei pentru Sport a Judetului Brasov, cea de-a treia editie a “Maratonului DHL Stafeta Carpatilor”, anunta oficialii de comunicare ai evenimentului.
Evenimentul este organizat impreuna cu agentia Prospero, relatiile publice fiind asigurate de Nicola Porter Novelli. Competitia se va desfasura in aer liber, la Poiana Brasov, in data de 23 iunie, pastrand misiunea de a strange fonduri in scopuri caritabile.
„Este suficient sa privesti fetele celor care trec poarta de finish ca sa realizezi ca ei sunt cu adevarat eroii timpurilor noastre”, explica, pentru AdPlayers, conceptul evenimentului Alexandu Calinescu, General Manager Prospero.
Competitia se adreseaza publicului larg si mediului de afaceri deopotriva, companiile fiind invitate sa participe fie prin echipe proprii, fie prin acordarea de sponsorizari altor echipe. In egala masura, competitia va reuni reprezentantii si partenerii DHL International din intrega lume, precum si jurnalisti din presa centrala si locala.
Proiectand imaginea unui supererou in centrul campaniei, conceptul creativ este menit sa demonstreze ca nu este nevoie de puteri speciale pentru a deveni eroi noi insine, ci doar de vointa - vointa de a ne depasi limitele si de a veni in ajutorul celor aflati in dificultate.
“Conceptul creativ din acest an a aparut cu naturalete, in urma insightului puternic pe care il avem din organizarea editiilor anterioare: simpla participare te face un invingator; ai ocazia sa ajuti o cauza nobila si totodata sa iti dovedesti ca limitele nu sunt decat o provocare”,
Campanie
Evenimentul va fi sustinut printr-o campanie in presa scrisa care se va derula in luna mai, publicatiile vizate fiind in principal cele de business si leisure, dar si prin distribuirea de leaflet-uri in business centere, parcuri, sali de gimnastica sau centre medicale. In egala masura, la sfarsitul lunii aprilie DHL va desfasura o campanie de direct mailing adresata atat participantilor de anul trecut, cat partenerilor si altor potentiali participanti.
“Prospero dovedeste in acest al treilea an de Maraton DHL, ca este un proiect bine gandit, corect structurat si atent implementat de catre agentie si entuziast sustinut de catre client, nu poate fi decat un succes”, a mai spus Alexandru Calinescu. „Daca e sa vorbesc despre echipa care se ocupa de organizarea evenimentul, nu voi vorbi despre Prospero si DHL: vorbesc despre echipa Maratonului, care reuneste profesionisti cu un fantastic talent de BTL.”.
"Suntem incantati sa “alergam” alaturi de DHL in acest proiect si sa sustinem o competitie devenita deja traditie in Romania”. Maratonul DHL Stafeta Carpatilor este o experienta plina de provocari pentru noi, atat ca eveniment sportiv, cat si din perspectiva scopului caritabil al acestuia", spune si Sorina Mihai, Client service Director la Nicola Porter Novelli, agentia de relatii publice.
AdPlayersFile
Daca la prima editie evenimentul a adunat 362 de participanti – 60 de echipe din 31 de companii si 20 de alegatori individuali –, in anul 2006 numarul de participanti s-a ridicat la peste 500 – 73 de echipe stafeta de 6 persoane, 23 alergatori maraton, 42 alergatori semimaraton. Anul acesta, organizatorii estimeaza o crestere a numarului de participanti de pana la 600.
“Maratonul DHL Stafeta Carpatilor” se va desfasura ca si in ceilalti ani pe traseul Predeal – Paraul Rece – Rasnov – Poiana Brasov, formele alternative de participare fiind echipe-stafeta (6 persoane x 7 km fiecare, masculin, feminin sau mixt) sau individual. Participantii individuali pot alege sa concureze la semimaraton (21 km) sau pe intregul traseu (42,195 km). Varsta minima de participare este de 14 ani pentru membrii echipelor si 18 ani pentru cei care concureaza individual.
AdFile
Maratonul DHL Stafeta Carpatilor
DHL International Romania
Greta Gabor - Brand Communication Manager
Agentie: Prospero
Alexandru Calinescu – General Manager
Oana Voicu – Client Service Manager
Andra Voinescu - Project manager
Costina Branzoi – Art Director
Dragos Voicu - Copywriter
Agentie de PR: Nicola Porter Novelli
Sorina Mihai - Client Service Director
Ana-Maria Marinescu - Senior Account Executive