Evenimentul este initiat de Profi pentru a incuraja comunitatea sa se conecteze la valorile autentice, gusturile bune si traditiile satului romanesc prin intermediul unor experiente traite intr-un cadru natural in care este recreata lumea rurala asa cum e bine sa fie cunoscuta si de generatiile mai noi.
AdPlayers. info
Ultimul weekend al lunii aprilie aduce pe Domeniul Regal de la Savarsin festivalul Suflet de Romania, eveniment care incurajeaza gospodarii sa se conecteze la comunitate si ajuta locuitorii acestei tari sa descopere micii producatori locali, traditiile si obiceiurile autentice ale satului romanesc.
Evenimentul este initiat de Profi pentru a incuraja comunitatea sa se conecteze la valorile autentice, gusturile bune si traditiile satului romanesc prin intermediul unor experiente traite intr-un cadru natural in care este recreata lumea rurala asa cum e bine sa fie cunoscuta si de generatiile mai noi. Aceasta initiativa Profi este parte a acordului tripartit “Crestem Comunitati”, semnat de catre Asociatia Casa Majestatii Sale, Universitatea de Stiintele Vietii “Mihai I” din Timisoara si lantul de magazine Profi pentru sustinerea producatorilor locali si conservarea artizanatului autentic si traditional romanesc.
Pe 29 si 30 aprilie, intre orele 12:00 – 19:00, festivalul Suflet de Romania le ofera participantilor ocazia sa calatoreasca intr-un sat atemporal, in vremea Sezatorilor de altadata. Profi pune suflet in comunitate si deschide Romania autentica sub forma unui tur initiatic in lumea satului, trecand prin Hanul Targovetilor, Targul satului, Piata satului, Drumul Artizanilor si Ulita copiilor. Suflet de Romania va fi un loc de intalnire cu micii producatori locali si oferta lor, dar si cu filme romanesti valoroase, concerte sustinute de Mircea Baniciu, Nicu Alifantis, Daniel Julean si Trupa Calendar, alaturi de ansambluri de muzica populara dar si de muzica clasica, intr-o imbinare eclectica, in masura sa sublinieze complexitatea culturala nationala.
La deschiderea oficiala a festivalului Suflet de Romania, pe 29 aprilie, au confirmat prezenta Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei Romaniei, Principele Radu, autoritati centrale si locale.
„Pentru doua zile, pe Domeniul Regal de la Savarsin, Profi aduce la un loc oameni buni, care pun suflet in Romania, care cauta sa-i intalneasca pe artizanii autenitici, sa patrunda in povestile satelor romanesti si sa continue povestea frumoasa a tarii in care ne dorim sa crestem si sa ne dezvoltam impreuna”, a declarat Calin Costinas, Director General adjunct Profi.
Intrarea la festivalul Suflet de Romania este gratuita. Accesul in zona de festival se poate face cu masina personala, din Drumul Troasului (DC74), accesibil din drumul european E68 sau prin intermediul curselor regulate cu microbuze din Arad, Timisoara sau localitatile apropiate, dar si cu trenul, fiind mai multe curse care fac legatura principalelor orase din tara cu Gara Savarsin.
Traditie pentru sustinerea producatorilor locali
Pentru Profi implicarea in comunitate este o traditie careia ii dedica timp si resurse, inclusiv Raftul cu Bunatati Locale, cel mai amplu program de sustinere a micilor producatori locali artizanali. Prima initiativa prin care Profi a reunit micii producatori locali artizanali a fost in septembrie 2022 la Festivalul de la Apos. Ulterior, Raftul cu Bunatati Locale a fost lansat in magazine, prima data in Cluj si Dambovita. La finalul lunii martie, Alba a devenit al doilea judet, dupa Bistrita, in care programul a fost implementat in acest an. In 2023, Profi isi propune sa aduca Raftul cu Bunatati Locale cu specialitati din carne, conserve, lactate, oua, panificatie, peste, produse apicole, legume si fructe in 10 zone ale tarii si sa reuneasca cel putin 100 de producatori locali.
Cu 28.000 de angajati in 1.659 de magazine proprii si Partener prezente in 799 de localitati urbane si rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din Romania. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO si PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale retelei, desfac o gama de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienti care isi fac zilnic cumparaturile in aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din Romania. Cifra de afaceri a retelei, de 11,6 miliarde lei, plaseaza compania pe locul trei in retailul romanesc.
Mai mult in Campanii, Retail, Eveniment