Primul reality-show in Social Media din Romania in „Treasure Games in the Park: Tinutul Buzaului”
Joi, 23 Iunie 2022

 

„Treasure Games in the Park: Tinutul Buzaului” se desfasoara cu sustinerea Raiffeisen Bank Romania,  Orange Romania, Electrolux Romania, a Consiliului Judetean Buzau si a Primariei Municipiului Buzau, alaturi de Ursus Breweries. Partener de mobilitate este Trust Motors, iar partenerul pentru video storytelling este DJI. Creatorii de continut pornesc la drum cu Magic FM.

AdPlayers. info

Vineri, la ora 8, in Bucuresti se da startul primului reality show in social media din Romania, anunta initiatorii proramului pus la cale de catre Cronicari Digitali, brandul cultural creat de Zaga Brand si Asociatia Human Made Art (HUMART).

Potrivit oraniatorilor, inca de la start participantii vor avea de trecut de o prima proba, la finalul careia isi vor alege masina cu care vor strabate cel mai nou Geoparc International UNESCO din Romania: Tinutul Buzaului.

Vulcanii noroiosi, domurile de sare, focurile vii, trovantii de la Ulmet, asezarile rupestre si chihlimbarul rosu de la Colti sunt printre cele mai renumite atractii din Tinutul Buzaului. Alaturi de locurile si obiceiurile mai putin cunoscute din Tinutul Buzaului, toate vor reprezenta provocari pentru cei 10 creatori de continut care pornesc pentru 5 zile alaturi de comunitatile lor, via Instagram, sa descopere frumusetea autentica a Buzaului, in proiect unic realizat prin Cronicari Digitali.

Pe parcursul acestei saptamani sunt anuntati participantii, alaturi de echipele din care fac parte, fiecare cu un nume puternic menit sa-i motiveze catre marele premiu, dar si spre titlul de castigatori ai primului reality show in social media din Romania.

Adrian Dan si Noemi Meilman formeaza echipa „THE ROCKS”.

Ana Rubeli si Radu Nita sunt „AVENTURIERII”.

Cristian Simonca aka Blogu lu' Otrava intra in joc alaturi de Cristi Dandes sub numele de „CIRESARII”.

Emilia Morariu si Amalia Martiniuc vor fi „MANDRUTELE”.

Dan Posea si Ana Dumitru formeaza echipa „EXPLORATORII”.

Fiecare participant va avea un action camera cu el, pentru a surprinde fiecare moment important de pe traseu, dar si pentru a-i ajuta pe viitorii exploratori sa le calce pe urme in Tinutul Buzaului.

„Am pregatit probe diferite in care cunostintele de istorie, indemanarea practica, creativitatea sau chiar calitatile fizice le sunt necesare pentru a rezolva probele. Desi ar putea parea ca realizarea probelor este obiectivul competitiei, participantii fac o echipa de suflet cu noi si inteleg ca eforturile lor au ca scop punerea in valoare, mai dinamic si atractiv, a unui Tinut nedescoperit care a reusit sa castige un statut international mult ravnit, dar nu a reusit insa sa fie cunoscut bine de publicul larg. Asta e de fapt competitia.”, precizeaza Silvia Teodorescu, coordonatorul national al Cronicari Digitali.

Zilele incarcate de explorari vor fi completate de descoperiri culinare pregatite cu ajutorul lui Chef Liviu Lambrino. Cei care urmaresc desfasurarea concursului de acasa pe Instagram pot interveni in probe, votand ce urmeaza, dar si facand predictii privind castigatorii fiecarei zile. Implicarea este rasplatita cu premii, anuntate in fiecare seara in timpul transmisiunii live pe Facebook, in timpul careia Toader Paun va face rezumatul zilei si va oferi inside info din primul reality show in social media din Romania.

Concret, pe masura ce descopera locurile cu ajutorul indiciilor primite, indeplinesc sarcinile de pe traseu sau ajung cat mai rapid la solutiile corecte, influencerii primesc puncte. Acestea se vor cumula zilnic oferind topul care aduce premii inclusiv celor care privesc concursul via Instagram si Facebook. In Ultima zi de Treasure Games in The Park echipele vor face o cursa contra cronometru pentru castigarea competitiei. Castigatorul va fi dezvaluit in septembrie, cand pe contul de YouTube Cronicari Digitali va avea loc premiera seriei „Treasure Games in the Park: Tinutul Buzaului”.

La pas sau cu masina, creatorii de continut vor face Tinutul Buzaului viral pe Instagram documentand aventurile lor in toate locurile speciale.

Primul reality show in social media din Romania poate fi urmarit prin hashtagul #CronicariDigitali.

„Treasure Games in the Park: Tinutul Buzaului” se desfasoara cu sustinerea Raiffeisen Bank Romania,  Orange Romania, Electrolux Romania, a Consiliului Judetean Buzau si a Primariei Municipiului Buzau, alaturi de Ursus Breweries. Partener de mobilitate este Trust Motors, iar partenerul pentru video storytelling este DJI. Creatorii de continut pornesc la drum cu Magic FM.

Mai mult in Campanii, Eveniment, Digital


PUBLICITATE: