(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Graffiti BBDO a castigat la Portoroz marele premiu - OpenAd Golden Drum Big Idea Award si OpenAd Golden Drum Print Award in cadrul OpenAd Golden Drum Idea Competition 2007, cu o lucrare care nu a putut fi difuzata.
“Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.Potrivit agentiei, campania pentru marca Yale a inclus 3 executii, dintre care printul castigator, infatisand un ghid efectiv de spargere a incuietorilor, a fost singurul nepublicat.Motivele nepublicarii le explica si Dan Stanescu, Copywriter Graffiti BBDO: “Ne-au cam speriat parerile celor doi avocati consultati in chestiunea ad-ului problema - “infractiune conform Art. 324 Cod Penal si sanctionata cu inchisoare...de la 3 luni la 3 ani.” Asa ca, intr-un birou ce aducea mai mult a sala de tribunal, am decis sa nu iesim cu ea in public. Ne-a parut foarte rau pentru ca absolut toata lumea creadea in idee, inclusiv clientul care a fost perfect. Premiile primite inseamna foarte mult pentru noi si speram sa insemne la fel de mult si pentru client, care trebuie felicitat in primul rand pentru ca a simtit ca e o idee buna”.
Competitia OpenAd Golden Drum Idea premiaza lucrarile nepublicate/ nedifuzate, ce pot fi inscrise atat de catre agentii cat si de freelanceri. La competitie participa anual cele mai bune agentii si cei mai buni creativi din lume, in cursa pentru obtinerea unui titlu la categoriile TV, Print, Web Design, sau pentru marele premiu – OpenAd Golden Drum Big Idea Award.