Credit: IAA Young Professionals
In cadrul programului, studentilor pasionati de marketing si comunicare li se ofera o sansa reala de a-si pune in practica abilitatile si pasiunea pentru Marcomm, prin solutionarea unor brief-uri date de sponsorii proiectului. Cele mai bune idei oferite de echipele participante in concurs, vor fi premiate. Valoarea totala a premiilor este de 5.000 €, iar fiecare echipa castigatoare va fi rasplatita cu 500 €.
AdPlayers. info
IAA Young Professionals, asociatia tinerilor profesionisti din industria de marketing si comunicare din Romania, lanseaza cea de a 9-a editie CompetitIAA, anunta reprezentantii IAA YP. In cadrul programului, studentilor pasionati de marketing si comunicare li se ofera o sansa reala de a-si pune in practica abilitatile si pasiunea pentru Marcomm, prin solutionarea unor brief-uri date de sponsorii proiectului.
”Editia de anul acesta CompetitIAA este cea mai ampla desfasurare a proiectului, deoarece organizam in premiera workshop-uri si pitch-uri si in Iasi, pe langa Cluj-Napoca si Bucuresti” spune Iulia Niculae-Cuciurean Presedinte IAA Young Professionals Romania si Vicepresedinte IAA Young Professionals pentru Europa.
,,Studentii din cele 3 orase se vor bucura de o experienta unica de invatare, vor beneficia de training-uri dedicate si isi vor sustine solutiile creative in fata unor branduri de renume din Romania. De altfel, in acest an, am stabilit un record in ceea ce priveste numarul companiilor care se implica cu brief-uri in proiect. Le multumim celor 10 companii partenere care au ales sa sustina dezvoltarea tinerilor profesionisti din Marcomm si le uram mult succes echipelor de studenti care vor participa in CompetitIAA 9!!”
Cele mai bune idei oferite de echipele participante in concurs, vor fi premiate. Valoarea totala a premiilor este de 5.000 €, iar fiecare echipa castigatoare va fi rasplatita cu 500 €.
Pe langa marele premiu, tinerii ce se vor face remarcati, vor fi rasplatiti cu internshipuri sau chiar cu oferte de job-uri, venite din partea sponsorilor proiectului: OTP Bank Romania, Arctic, BioBuild, Evaluserve, Food Panda, Philip Morris Trading, ZAZ, Coca-Cola, Fuzetea si Smart Water.
CompetitIAA 9 este cea mai mare editie din istoria IAA YP, care se desfasoara concomitent in Bucuresti, Cluj-Napoca si Iasi si se adreseaza studentilor de pana in 26 de ani, cu idei creative si dornici sa se afirme in domeniul marketingului si al comunicarii. In aceasta calatorie, studentii vor avea parte de indrumare din partea unui mentor din cadrul IAA Young Professionals, caruia ii vor putea adresa intrebarile si nelamuririle.
Conceptul abordat la cea de-a 9-a editie CompetitIAA este „Lumea inovatiei”. In functie de abilitatile studentilor, acestia vor putea ocupa unui dintre rolurile esentiale dintr-o agentie de publicitate, si anume: Art Director, Strateg, Copywriter, Specialist PR si Graphic Designer.
Inscrierile se fac pe site-ul www.competitiaa.ro, pana pe data de 16 octombrie.
Cei care vor trece de etapa de preselectie, vor forma echipe de lucru de cate 3-5 persoane. Fiecarei echipe i se va aloca cate un mentor din partea IAA Young Professionals care se va asigura ca tinerii au toate informatiile si materialele necesare. Odata formate echipele, vor fi alocate briefurile si vor avea loc sesiunle de debriefing. Participantii vor avea timp sa rezolve briefurile timp de doua saptamani de la primirea acestora. Pe durata rezolvarii briefurilor si pregatirii prezentarilor IAA Young Professionals le pune la dispozitie studentilor o serie de traininguri, cu specialisti din industrie, menite sa ii pregateasca pentru sustinerea prezentarilor finale.
Dupa sustinerea ideilor creative si jurizarea propunerilor de catre partenerii proiectului, evenimentul se finalizeaza cu gala de premiere, iar cele mai bune echipe vor castiga premii in valoare de 5000 de euro.
IAA Young Professionals Romania este un program al International Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sau studenti in ultimii ani de studiu universitar, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si al comunicarii. La nivel international, asociatia are peste 1000 de membri din 15 tari: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elvetia, India, Italia, China, Turcia, Romania, UK si Bosnia Hertegovina.
Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals Romania sunt: CompetitIAA (concurs de marketing si comunicare), Serile YP (dezbateri si workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (solutii de marketing pentru ONG-uri).
IAA YP Romania este castigatoarea a The Inspire Award pentru excelenta 2018.