.
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Aseara dupa 22.00, un numar de aproximativ 350 de romani din marketing si comunicare au dat Login petrecerii de doi ani Mediacafe. Lista invitatilor a cuprins oameni de marketing si comunicare din companiile care investesc in publicitate, oameni din trusturile de media, precum si din randul agentiilor de publicitate, de media sau care ofera servicii pe Internet.
Potrivit unor surse apropiate de cei care stiau nota de plata a evenimentului, sarbatorirea celor doi ani de la infiintarea regiei conduse de Mihai Fanache, i-a costat pe cei de la Mediacafe peste 20.000 EUR. Mai mult, Mediacafe a pus la bataie in cadrul petrecerii chiar un premiu de 10.000 EUR, constant intr-o campanie de publicitate pe Yahoo, in limita acestui buget .
Numarul de participanti este probabil si cea mai buna dovada ca Internetul a intrat cu adevarat in calculele bugetelor de marketing si comunicare, industrie in care nu vezi petreceri cu o asemenea multime de oameni in fiecare luna.
O petrecere duala online si offline, pentru ca evenimentul, incheiat cu o baie in piscina pentru o parte dintre participanti, a fost unul cat se poate de offline. Si Online, datorita plasmelor din jurul piscinei de la Turabo Society Club ( Fostul Cuba din Floreasca), care au afisat parteneriatul Yahoo cu Mediacafe, regie care reprezinta gigantul online pe piata de publicitate romaneasca.
Petrecerea s-a incheiat spre dimineatza, cand unii participanti s-au mai uscat dupa o baie in piscina in hainele de petrecere, in lipsa costumelor de baie.
Pentru mai multe foto de efect, puteti vizita blogul mediacafe, sau galeria completa de imagini a evenimentului pe flickr
.