adplayers. Iulian Toma
Targul AllPack de la ROMEXPO si expoconferinta Pack Show produsa de Euroexpo se reunesc sub Pack Expo, targ dedicat industriei de isi propune sa aduca laolalta de la furnizori de materiale si echipamente pana la producatorii de packaging care vor expune o gama larga de tehnologii si solutii de ambalare.
Programat sa aiba loc 27-30 septembrie la Centrul Expozitional ROMEXPO, Packexpo 2016 promite un spatiu actual, dinamic si interactiv de informare, oportunitati de business, solutii personalizate si know how tehnologic, acoperind peste 20 de piete zonale din Europa si Europa de Sud Est.
Contactata de catre adplayers, Camelia Buda (foto), managing partner al companiei Euroexpo, organizatoarea evenimentului ce va avea loc la Romexpo, a declarat ca “Industriile vizate de Pack Expo sunt mai bine reprezentate si vor acoperi toate sectoarele economice in care amabalajul joaca un rol important, pornind de la industria alimentara, bauturi, pana la pharma, cosmetice si alte industrii (electronice si electro-casnice, mobila si decoratiuni, IT&Telecom, imbracaminte, incaltaminte, jucarii, ambalaje industrial)”
454 miliarde de euro pentru tehnologie si proiecte de anvergura in productia de ambalaje
Conform concluziilor World Association, citate de organizatorii Pack Expo Romania 2016, "Europa de Sud Est reprezinta a patra ce mai mare piata pentru productia de ambalaje, dupa America de Nord si Europa de Vest. Uniunea Europeana a alocat un buget de 454 miliarde de EURO pentru Europa de Sud Est in perioada 2014-2020, fonduri structurale de investii care vor permite achizitionarea de tehnologie si realizarea unor proiecte de anvergura la nivel European".
“Luand in calcul previziunile economice internationale, dar si potentialul acestei zone geografice, Pack Expo este rezultatul dezvoltarii continue a industriei de ambalaje din Europa de Sud Est, care, speram noi, va crea un liant intre piata locala si cea externa” este de parere Camelia Buda.
“Pack Expo se doreste a fi un eveniment cu un inalt grad de recunoastere la nivel international, bucurandu-se atat de o campanie de promovare in intreaga regiune, cat si de partereriate cu asociatii de profil, organizatori de targuri si reviste de specialitate”.
Publicul. Oameni de decizie din randul producatorilor de packaging si industriile care utilizeaza ambalaje
Potrivit oficialilor Euroexpo, Pack Expo are ca tinta de vizitatori specialisti cu functii de decizie atat din randul producatorilor de ambalaje care pot intra in contact cu ultimele tehnologii, cat si din randul producatorilor din industria alimentara, industria de bauturi, industria farmaceutica si cosmetica, dar si din principalele industrii ale economiei Sud Est europene. Cu prioritati diferite, practic, in publicul vizitator sunt vizate toate industriile care utilizeaza solutii de la packaging pana la etichetare si transport.
Vizati: 10.000 de participanti
Potrivit organizaorilor, Pack Expo reprezinta o premiera pentru piata targurilor de profil din regiune. Evenimentul are ca tinta un numar de 10.000 de specialisti, potentiali clienti sau participanti la sesiunile prezentare ale produselor.
“Expozantii romani care vor participa la Pack Expo 2016 au un potential imens de a dezvolta dezvolta afacerile la nivel regional, datorita contactelor stabilite in mod direct la targ cu persoane de decizie din domeniile vizate la nivel regional” subliniaza Camelia Buda.
Conform reprezentantilor Euroexpo, expozantii straini vor viza, la randul lor, o piata locala in plina dezvoltare, datorata infuziei de fonduri europene, iar participarea in cadrul Pack Expo garanteaza un contact direct cu reprezentatii industriei locale de ambalaje, cu un potential extraordinar de a dezvolta proiecte sustenabile la nivel european.
“Un alt aspect foarte important, care trebuie avut in vedere, il reprezinta cresterea aportului de imagine la nivel regional pentru afacerile participantilor autohtoni care cauta furnizori sau piete de desfacere in regiune”, a conchis Camelia Buda.