OgilvyOne concentreaza Olympia
Marti, 07 Noiembrie 2006

OgilvyOne concentreaza Olympia

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

OgilvyOne a dezvoltat strategia de comunicare pentru Olympia, de la Marathon Distribution, �primul brand romanesc din categoria de conserve din legume si fructe produse �n Romania�, potrivit companiei de comunicare.

Conceptul

�Conceptul campaniei �Mai multe rosii, mai mult gust� ilustreaza printr-o executie de tip consecinte extreme impactul pe care-l are gustul unei m�ncari pregatite cu Pasta de Tomate Olympia:  nu te mai dezlipesti de lingura.�, a declarat Dani Macarie, Creative Director OgilvyOne si 141.

�Exista un vid de branduri rom�nesti �n aceasta categorie�, spun oficialii agentiei, de aceea, adauga ei, recomandarea echipei OgilvyOne catre managementul Olympia a fost de a profita de aceasta oportunitate si de a construi primul brand rom�nesc �n categorie.

"Vrea sa devina lider de piata"

�Totul a �nceput �ntr-o dimineata din primavara acestui an, c�nd clientul a asezat pe masa din sala de meeting o cutie mare de carton plina cu borcane si conserve si ne-a anuntat cu m�ndrie ca vrea sa devina lider de piata�, a afirmat Loredana Caradimu, Account Director OgilvyOne.

Caradimu mai spune ca �Brandul Olympia exista pe piata din 2000 si chiar fara a beneficia de promovare se afla �n top 3  pe piata de rosii conservate. Asadar cu o campanie de imagine si un produs care poate construi �quality credentials�, Olympia are premisele de a deveni lider �n categorie�, este de parere resposabilul contului de comunicare, de la OgilvyOne.

Analiza

OgilvyOne concentreaza OlympiaAgentia spune ca, �n urma analizei portofoliului de produse, v�nzarilor, pietei, obiceiurilor de consum si a profilului consumatorilor,  OgilvyOne a recomandat clientului sa �nceapa constructia brandului Olympia prin promovarea unui produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii (28-30%) de pe piata.

Potrivit OlgilvyOne, campania de imagine dezvoltata pentru brandul Olympia este construita chiar pe atributul unic al acestui produs: �cea mai mare concentratie de rosii�.

Autorii

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formata din Aifun Suliman � General Manager si Bogdan Bira � Key Account Manager din partea Marathon Distribution; iar de la OgilvyOne, Dani Macarie � Copywriter & Creative Director, Paul Dersidan � Art Director, Alexandra Theodorescu � Strategic Planner, Loredana Caradimu � Account Director, Alma Cazacu � AV Producer. 

Producatorul, din partea casei de productie Tandem, este Giuliano Domani.

iulian.toma@adplayers.ro

PUBLICITATE: