Ogilvy Romania sustine proiectele creative din cadrul Romanian Design Week 2020
Joi, 17 Septembrie 2020

 

Outdoor neconventional pe strada Sf Gheorghe Nou nr 1.
Credit: Ogilvy Romania 

O instalatie experimentala si un outdoor neconventional in spatiul bucurestean sunt doar cateva dintre ideile creative prin care Ogilvy Romania sustine proiectele din cadrul editiei Romanian Design Week din acest an.

AdPlayers info

Ogilvy Romania sustine proiectele creative din cadrul Romanian Design Week (RDW) 2020, organizata in perioada 11-20 septembrie. O instalatie experimentala si un outdoor neconventional in spatiul bucurestean sunt doar cateva dintre ideile creative prin care Ogilvy Romania sustine proiectele din cadrul editiei Romanian Design Week din acest an.

Potrivit agentiei, inovatie, creativitate si noi perspective sunt cuvintele cheie care definesc statement-ul cultural RDW 2020. Pornind de la manifesto-ul IQOS (partener Romanian Design Week), care vorbeste despre felul in care design-ul si cultura au puterea de a schimba lumea prin construirea de noi perspective, echipa Ogilvy a creat o instalatie experimentala, unica in Romania.

Instalatia IQOS World aduce o noua perspectiva asupra spatiului fizic si reprezinta dialogul vibrant dintre prezent sii viitor. Construita sub forma unei piramide, instalatia invita la o redescoperire senzoriala a spatiului, de la nivelul de jos, pana la cel superior.

"Proiectul IQOS x RDW este unul de avangarda in contextul comunicarii de brand. Asta inseamna un client curajos, pregatit sa inglobeze cu adevarat design-ul si arta in dialogul sau cu publicul’’ spune Adrian Diac, Creative Director Ogilvy Romania.

,,Pentru echipa de creatie, proiectul a insemnat research, forward thinking si o abordare multi-disciplinara. Tematica schimbarii, a alegerilor personale si a perspectivelor noi au fost declinate in executii altfel, in care participarea inseamna interactiune cu spatiul fizic si digital. Estomparea granitei intre cele doua reprezinta pentru noi esenta unei comunicari inovatoare".

Dar, cum o experienta artistica nu poate fi povestita, ci traita, instalatia poate fi vazuta, din 11 septembrie, la Combinatul Fondului Plastic.

Outdoor neconventional pe strada Sf Gheorghe Nou nr 1.

Realizat de echipa Ogilvy, tot ca parte din sustinerea proiectelor Romanian Design Week, outdoor-ul aduce culoare capitalei, incepand din 1 septembrie si semnalizeaza Design FLAGS - o serie de sapte expozitii internationale prezentate in premiera in Romania, care documenteaza creativitatea. Aceste expozitii vor fi gazduite de spatiul Qreator by IQOS in perioada 13-20 septembrie 2020.

Demarat vineri, 11 septembrie, Romanian Design Week se va incheia duminica, pe data de 20 septembrie. 

Mai mult despre Ogilvy Romania

Mai mult in Eveniment, Design,  


PUBLICITATE: