,,Nu vota!'' si ,,Strategia online a lui Adolf''. Campanii care ar trebui sa ruleze in regim social si in Romania
Miercuri, 06 Martie 2019


ADOLF'S ONLINE STRATEGY 
Credit: Luerzer's Grand Slam / Ogilvy Gmbh Germania


„Nu vota!” si „Strategia online a lui Adolf”. Doua campanii care ar trebui sa ruleze si in Romania in regim social

AdPlayers. Iulian Toma

Chiar daca nu au reusit sa convinga si juriul festivalului de publicitate Luerzer’s Archive decat pentru o nominalizare in finala competitiei, doua creatii de publicitate „Adolf’s Online Strategy” semnata de Ogilvy GMBH Germania, si „Don’t vote!” de Nail Communications, SUA, ar trebui sa ruleze si in Romania in regim de campanii sociale.

Puse in scena de agentii calite in competitiile internationale de publicitate, zguduitoarele mesaje transmise de cele doua reclame de un minut vorbesc despre doua dintre razboaiele lumii moderne, prea putin constientizate de omul zilei de astazi: Pericolul discursului de tip fascist in continutul online, dar si unde ne poate duce lipsa la vot. 

Orice comentariu este de prisos.


DON'T VOTE!
Credit: Nail Communications, USA

Castigatorii Luerzer’s Grand Slam, aici.

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: