Nu doarme Noaptea de 20 de ani. Dan Chisu umple sala de la 8.000 la 20.000 spectatori, cu publicitatea
Miercuri, 22 Octombrie 2014
 
Dan Chisu. Poate cel mai iubit cineast de publicitate de 20 de ani de "nopti" incoace.

adplayers. Iulian Toma
 
Ajunsa ea insasi sursa de inspiratie pentru alte reclame - Noaptea Devoratorilor de Preturi ar fi doar un spot recent, a-19-a editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate de la Bucuresti va avea loc pe 7 noiembrie la Sala Polivalenta. "De la Bucuresti" , deoarece Capitala nu este singurul oras care aduna mii de admiratori sa urmareasca Noaptea intreaga de reclame. 
 
Produsa pentru Romania de Dan Chisu cu un buget estimat la 25-30.000 de euro pentru fiecare editie, selectia spoturilor publicitare atrage anual peste 8.000 de romani in orasele in care este proiectat. Filmul de publicitate a umplut salile si cu un total de 20.000 de oameni! Chiar daca nu ne aducem aminte de foarte multe pelicule pentru care a lucrat, Dan Chisu are mari sanse sa fie deja in inima publicului de cinematograf cel mai iubit cineast al filmului de publicitate din ultimii 20 de ani. Despre ce public vorbim? 
 
20.000 de spectatori, 6000 doar in Bucuresti
 
"Cel mai mult a adunat in Bucuresti,  6000 de spectatori; in orasele mari (Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Timisoara), 2000 de persoane. In restul oraselor in care am fost (aproximativ zece),  media este de 1000. Pe litoral a adunat in 10 spectacole minim, cam 600 de persoane la fiecare spectacol" a declarat penbtru adplayers  Dan Chisu, producatorul evenimentului din Romania."Cifrele mentionate mai sus se refera la anul 2004, care fost cel mai bun an de pana acum"
 
In curand pe marile ecrane cu o noua editie, potrivit organizatorului, bugetul unui astfel de eveniment se ridica la aproximativ 25-30.000 de euro pe an. Daca in anii precedenti selectia de reclame insemna o "noapte" in Bucuresti si alte aproximativ 15 nopti in alte orase din tara, proiectia de anul trecut a fost una speciala care a presupus mai multe evenimente in Bucuresti si un "Best Of"  cu proiectii saptamanale.
 
"Anul trecut a fost o situatie speciala: au fost 2800 de spectatori in Bucuresti, iar Best Of - Noaptea Devoratorilor de Publicitate (tot in Bucuresti) o medie de 400 de persoane pe saptamana, pe o perioada de o luna, ceea ce inseamna 1600. Cifra totala pentru Bucuresti este de 4400 de spectatori, pentru 2013", ne reaminteste Dan Chisu despre seria de evenimente care nu a renuntat la iubitorii de publicitate marile orase din tara.
 
"Dupa cum era de asteptat, in tara numarul de spectatori a fost mai mic: Iasi – 1200 de persoane, Cluj – 1600, iar in celelalte orase numarul total a fost putin peste 3000 de persoane. Per total, Noaptea Devoratorilor de Publicitate a adunat in 2013 aproximativ 8100 de entuziasti in intreaga tara,  spre deosebire de 2004 cand a strans numai in orasele mari 8 000 de spectatori" creioneaza producatorul anvergura evenimentului la 10 ani de la cel mai mare public inregistrat vreodata.
 
Patru reclame autohtone la NDP 2014. Fara retrospectiva, deocamdata.
 
Publicitatea autohtona este prezenta prin patru spoturi romanesti in selectia de reclame de la Noaptea Devoratorilor de Publicitate din acest an. Ciuc – “Basculanta”, Cava D'Oro – “Johnny Cash”, “Carpatina si securitatea rutiera”, “Cainii”. Desi a vrut, Dan Chisu a afirmat pentru adplayers ca nu a putut sa faca o retrospectiva made-in-Romania.
 
"Era fortat sa incerc sa fac o retrospectiva made-in-Romania si anul acesta, mai ales ca acum 2 ani Romania era la loc de frunte, cu spotul care deschidea Noaptea Devoratorilor de Publicitate (turneul international)".

Nu uitati sa prindeti niste ore de somn in avans pentru Noaptea din 7 Noiembrie,  de la Sala Palatului, din Bucuresti :)

Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: