AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat o noua campanie de imagine a brandului Kandia. Oficialii de comunicare ai agentiei au declarat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine se deruleaza prin agentia de media Universal McCann, pe canalele Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Prima, Antena 1, Antena 3, Euphoria, RealitateaTV.
Potrivit agentiei conduse de Bogdan Enoiu si Adrian Botan, comunicarea se adreseaza femeii moderne, active, cu pasiuni si aspiratii, care are încredere în ea insasi, are curajul de a declara ce doreste si initiativa de a obtine ceea ce vrea si care se regaseste, totodata, completa doar în cadrul cuplului.
Autorii spun ca, pornind de la un atribut de produs - gustul desavârsit al ciocolatei care se topeste acum si mai usor - executia TV „Topirea” dramatizeaza, în opinia lor, spectaculos, conceptul „Simti cum lumea întreaga se topeste precum noua ciocolata Kandia”.
În opinia Craitei Coman, Group Creative Director, noul spot "e o experienta care porneste de la ciocolata, dar care, multiplicata apoi la infinit de simturile tale, ajunge sa cuprinda totul".
Alexandra Chirica - Director Marketing Kandia-Excelent afirma ca, „din octombrie 2006, Kandia te provoaca sa te reîndragostesti. Si o face redefinindu-se de la nivel de reteta, noi sortimente în portofoliu, noua comunicare”.
Vorbind despre procesul de relansare Kandia, Chirica spune ca acesta a fost extrem de alert: la începutul lui 2006 a fost trimis brieful catre agentie, în aprilie 2006 s-au generat primele directii strategice si de comunicare, si s-au demarat cercetarile de piata pentru validare de catre consumatori.
Din luna mai, sustine executivul de marketing de la Kandia Excelent, s-a luat decizia finala asupra strategiei si conceptului de comunicare, regizor, actori, precum si brifarea echipei interne de cercetare - dezvoltare pentru redefinirea retetei Kandia si a îmbogatirii sortimentatiei sale.
Spotul a fost filmat în luna iunie, iar toata vara, sustine oficialul de marketing, s-a muncit la postproductie, alegerea muzicii precum si la reteta noua, ambalaj si, din nou, la validarea lor de catre consumatori.
“Rezultatul acestui maraton este noua Kandia, o noua declaratie de dragoste catre consumatorii sai, regasita de la nivel de produs (o reteta imbunatatita, acum Kandia topindu-se si mai usor cînd este consumata) pana la noua comunicare, o alegorie derivand din beneficul oferit de produs”, încheie Alexandra Chirica.
Dana Constantin, Group Account Director ca „din punct de vedere al productiei, dupa validarea strategiei de comunicare, echipa a decis sa alature exigentelor sale stilul si viziunea unui regizor foarte experimentat si non-conformist: Yariv Gaber”.
Dupa spusele danei Constantin, având ca protagonisti doua modele straine, filmarile au avut loc în Bucuresti, iar scena pantofului topit având loc chiar în Piata Victoriei, în fata sediului Guvernului. Realizarea acestora a durat doua zile, în timp ce post productia a fost un proces indelungat, de aproximativ 3 luni.
“Muzica spotului a generat de asemenea multe emotii”, adauga Dana Constantin. “Cântecul ales ‘Goodnight moon’ cântat de Shivaree este o melodie foarte incitanta si potenteaza inspirat senzualitatea spotului”, crede coordonatoarea de grup de la Client Service.
Autorii
Din partea Kandia Excelent au contribuit Sorin Alexandrescu - General Manager, Alexandra Chirica - Marketing Manager, Adela Avram - Brand Manager.
De la agentia McCann Erickson, echipa care au contribuit la realizarea campaniei Kandia este compusa din Craita Coman – Group Creative Director; Raluca Negoita - Art Director, Adrian Botan & Alexandru Dumitrescu - Creative Director, Dana Constantin – Group Account Director, Raluca Cimpoieru - Account Manager, Victor Croitoru & Sandina Vlad - Media Planner.
La realizarea spotului au mai contribuit Tiberiu Munteanu - AV Manager, Yariv Gaber – Regizor si Avi Karpick – DOP.