( AdPlayers.ro ) “Multumim colegilor de la McCann, care ne-au tinut "in priza" si anul acesta. Competitia ascute reflexele si ne face sa devenim, cu totii, mai buni de la an la an” a spus Bogdan Naumovici, Creative Director CEE Leo Burnett intr-un comunicat semnat de agentie remis AdPlayers. “A fost o competitie frumoasa, cu surprize placute din partea unor agentii care au dovedit ca nu conteaza marimea, daca ai ceva de spus. Felicitari pentru Totem si Propaganda, agentiile care au demonstrat ca Ad'Or nu este vreo "afacere de familie" a agentiilor mari, ci un forum care rasplateste creativitatea, de oriunde ar veni ea” a declarat Bogdan Naumovici, CEE Creative Director Leo Burnett.
“Ma bucura ca un nou juriu, format de data aceasta din 3 britanici si 2 cehi, apreciaza lucrarile Leo Burnett. Pentru al treilea an consecutiv luam premiul pentru Spotul Anului. De asemenea, in ultimii trei ani am luat fie premiul pentru Printul Anului, fie pentru Outdoorul Anului, iar Campania Anului este, la fel ca si anul trecut, semnata de Leo Burnett. Asta demonstreaza ca suntem la fel de buni pe toata gama de expresii publicitare” a mai declarat Bogdan Naumovici.
“M-am bucurat ca am castigat Campania Anului pentru Prigat, cel mai premiat brand romanesc, acelasi brand care a castigat si un Ceas de Aur la Portoroz, dovedind astfel ca Ad'Or functioneaza si in afara tarii.
Leo Burnett a luat sambata seara, in cadrul Festivalului de Publicitate Ad’Or 2005 un total de 11 premii, incluzand marele trofeu “Agentia Anului Ad'Or 2005”, “Campania Anului Ad'Or 2005 cu “Energie naturala” realizata pentru Prigat, Spotul Anului Ad'Or 2005 pentru “Academia barbatilor”, brand Tabu si Cel mai bun Outdoor Ad'Or 2005 pentru lucrarea “Balena” , brand Prigat.
Pe langa acestea, premiile de categorie ale agentiei au fost:
La categoria Bauturi nealcoolice, Cel mai bun spot TV a fost desemnat “Pescarul” si Cel mai bun print lucrarea “Balena”, brand Prigat, client Quadrant Amroq Beverages.
Mass-media a adus agentiei premiul pentru Cel mai bun spot TV Ad'Or 2005 “Academia barbatilor”, realizat de Leo Burnett pentru brandul Tabu, client Academia Catavencu.
Categoria Produse de intretinere casnica a adus agentiei distinctia pentru Cel mai bun spot TV “Atlasul”, brand Tide, client Procter&Gamble.
La Vanzari si distributie Leo Burnett a “tras” Cele mai bune spoturi TV cu “Dezordinea” si “Semaforul, realizate pentru Altex.
La Electronice si electrocasnice, Cel mai bun spot TV a revenit spotului ”Razboiul stelelor” pentru brandul Teletech.
La sectiunea Colaterale agentia a luat la categoria media inovativa premiul pentru campania Extra Energie, brand Prigat Activ.
“Sunt fericit ca am castigat premii anul acesta pentru clienti si marci curajoase: Altex, Prigat, Academia Catavencu si nu in ultimul rand, Procter&Gamble" a mai afirmat Naumovici. “Succesul lor de piata nu face decat sa confirme teza noastra ca publicitatea creativa vinde mai bine. Iar faptul ca sunt exact aceiasi clienti pentru care am castigat si premii Effie, cred ca vorbeste de la sine despre relatia de incredere si parteneriat in care lucram”.
Directorul de creatie pe Europa de Est al agentiei sustine ca “Leo Burnett a confirmat din nou ca este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania. Dupa ce, la Effie 2005, am obtinut cele mai multe premii, a venit randul Ad'Or, unde am obtinut pentru a treia oara consecutiv titlul de Agentie a Anului”.