More Than Pub, compania desemnata initial sa organizeze evenimentul Rodirect 2009, va organiza „Marketing in Direct 2009”, o noua conferinta anuala de marketing direct ce si-a propus sa aduca in sala o parte dintre cele mai relevante companii de profil si in jur de 300 de oameni interesati de serviciile acestora. Compania a fost nevoita sa renunte la organizarea Rodirect 2009, ca urmare a deciziei ARMAD de a amana organizarea evenimentului din acest an.
„Cred ca pana acum evenimentele de profil s-au ocupat mai degraba de acoperis decat de fundamentul marketingului direct si interactiv. Acesta este motivul pentru care prima editie a conferintei Marketing in Direct si-a propus sa se ocupe in primul rand de fundatia acestei expertize de marketing si comunicare ce cumuleaza anual pe piata romaneasca un business de cateva zeci de milioane de euro”, a afirmat pentru AdPlayers, Mihaela Petrovan, General Manager al More Than Pub.
Mihaela Petrovan estimeaza costurile editiei din acest an a evenimentului „Marketing in Direct” la apoximativ 15-20.000 EUR, bani pe care executivul companiei este de parere ca ii va atrage in cea mai mare parte din sponsorizari. Potrivit oficialului, conferinta de marketing direct care va avea loc pe 21 octombrie, la Clubul Diplomatic din Bucuresti va aduce in sala o parte dintre cei mai relevanti furnizori de servicii de marketing direct si interactiv, companii care au derulat cea mai mare parte a business-ului de profil din Romania.