(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Diana Verde Nieto, unul dintre specialistii in consultanta de marketing dedicata implementarii actiunilor responsabile din punct de vedere social si al mediului, vine la Bucuresti pentru a modera panelul dedicate CSR-ului.
Potrivit IAA, Diana Verde Nieto are o experienta profesionala ce include 13 ani in marketing si companii multinationale, incepand cu McDonald’s si Burger King in tara sa natala, Argentina, ca apoi sa se mute in Marea Britanie pentru a petrece urmatorii patru ani lucrand pentru BBC Worldwide Music.
De asemenea, experienta sa in cadrul companiilor Virgin si Scoot.com i-a oferit Dianei o baza solida in comunicare integrata in mediul online, pregatind-o pentru postul de Head of Content si asociat al Breathe.com. Diana face parte din Comitetul de Conducere al Institutului Fondator al programului de Marketing durabil, contribuind ca speaker si participant in conferinte si seminarii din toata lumea.
Diana Verde Nieto a fondat compania de consultanta dedicata evenimentelor de CSR, Clownfish in urma cu cinci ani cu viziunea de a crea un brand inovativ, o companie care sa ofere consultanta in marketing si care sa fie dedicata implementarii actiunilor responsabile din punct de vedere social si al mediului.
“Combinatia intre intelegerea profunda a brandurilor, a consumatorului si a chestiunilor etice, sociale si de mediu ne permite sa ajutam organizatiile sa construiasca branduri care sa reziste in viitor”, spune Diana Verde Nieto, moderatoarea CSR-ului la IAA European Summit 2007.
Summit-ul European al International Advertising Association va avea loc in perioada 26-28 septembrie, la Palatul Parlamentului.