Mihai Ghyka (Interbrew), review EFFIE 2006 "Cresterile pe care le generezi când esti lider sunt mai putin spectaculoase"
Miercuri, 04 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Mihai Ghyka (Interbrew), review EFFIE 2006 Cresterile pe care le generezi când esti lider sunt mai putin spectaculoase“Cazul Bergenbier prezentat la Effie reprezinta o premisa foarte buna pentru anii care urmeaza”, spunea, anul trecut, Mihai Ghyka (foto) - Directorul General al Interbrew Romania, dupa ce câstiga cu Bergenbier Marele Effie 2006 (Grand Effie), si 2 Aur (Gold Effie) si 1 Argint (Silver Effie) în categorii.

„Va fi însa mult mai greu pentru Bergenbier sa câstige un Effie în anii urmatori pentru ca cresterile pe care le generezi cand esti lider sunt mai putin spectaculoase decat atunci cand preiei leadership-ul categoriei”, adauga seful Interbrew, anul trecut.

Bergenbier la Effie 2006 si 2007

Bergenbier câstiga anul trecut, cu agentia Leo Burnett, Marele Premiu Effie (Grand EFFIE 2006) pentru campania “Prietenii stiu de ce”, Aur (Gold Effie) în categoria Bauturi Alcoolice pentru aceeasi campanie si Aur pentru campania “Gratarele” în categoria “promotii FMCG”. Bergenbier si-a adjudecat, tot anul trecut, si Argintul (Silver Effie) în categoria “Bauturi Alcoolice”, cu campania “Acum ori niciodata”.

În 2007, Effie Awards a adus pentru Bergenbier 2 Gold Effie în categoria Bauturi Alcoolice cu Leo Burnett, pentru campania de imagine de pe parcursul intregului an si pentru campania de lansare a noului format Q-Pack “New q-pack shape for smart guys”. Noul intrat pe piata, Lowenbrau a câstigat Argintul în categoria “Lansari”, alaturi de McCann Erickson.

“Suntem foarte mandri de succesul inregistrat la Effie”, spune, si în acest an, Mihai Ghyka. “Rezultatele de vânzari au garantat din nou succesul unor campanii creative si carismatice. Creativitatea Leo Burnett si McCann au adaugat valoare strategiilor gândite împreuna”, este de parere Directorul General Interbrew Romania.

Liviu Irimia, Director de Marketing Interbrew Romania sustine si el ca  “Extrem de importanta pentru succesul Bergenbier si Lowenbrau a fost excelenta în executie”.


PUBLICITATE: