(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Mediafax, agentia de stiri din grupul Media Pro, organizeaza conferinta Mediafax Talks about Advertising Measuring.
Sub titlul „Tu cat dai pentru imaginea ta?”, evenimentul isi propune sa abordeze teme cum sunt necesitatea unei evaluari reale a pietei de publicitate, masurarea corecta a audientei TV, autoreglementarea din publicitatea online, provocarile masurarii indoor si stadiul pietei romanesti de advertising in comparatie cu celelalte tari europene. Vor mai fi discutate subiecte legate de valoarea neta a pietei romanesti de publicitate, dar si cum noile medii fac pasi rapizi catre autoreglementare si inovatie.
Printre vorbitorii evenimentului se numara Mihail Vartosu – presedintele onorific al IAA Romania, Stefan Iordache – presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), Andi Dumitrescu – Managing Director GfK Romania, Cristian Iorga – directorul departamentului Monitorizare Publicitate al AlfaCont Mediatrack, Ciprian Stancu – directorul de vanzari Pro TV, Lucia Romaniuc – presedintele Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor (ARMA), Arina Ureche – directorul general BRAT si Marius Dobre – presedintele Asociatiei pentru Radio Audienta (ARA).
Moderatorii conferintei sunt Orlando Nicoara – directorul general MediaPro Interactiv si Dan Petre – Managing Partner D&D Research. Evenimentul va avea loc marti, 20 mai, la Clubul Taranului de la Muzeul Taranului Roman, incepand cu ora 9.30. Mai multe despre eveniment pe website-ul www.mediafaxtalks.ro/advertising-measuring .