(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Mediafax, cel mai mare furnizor roman de informatie generala si de afaceri, potrivit companiei din grupul MediaPro, organizeaza evenimentul "Mediafax Talks about OOH (out-of-home)", dedicat publicitatii out-of-home din Romania. Evenimentul va avea loc pe 19 aprilie, la hotelul Howard Johnson din Bucuresti.
Conform autorilor sai de la Mediafax, evenimentul este deschis tuturor jucatorilor din outdoor si indoor, agentiilor de media, oamenilor din publicitate, advertiserilor, precum si celor interesati de ultimele tendinte din domeniu, care doresc sa dezbata viitorul out-of-home in Romania.
„Am conceput Mediafax Talks ca pe un forum in care investitorii si oamenii de afaceri sa poata discuta in mod direct cu autoritatile care reglementeaza domeniile in care activeaza”, explica, pentru AdPlayers, conceptul evenimentelor Mediafax Talks, Cristina Vulpe (foto) - Director General al Mediafax.
“Seria de evenimente Mediafax Talks este o extensie naturala a liniei de produse si servicii pe care le oferim de 10 ani comunitatii de business din Romania”, motiveaza executivul seria de evenimente. „Prin intermediul lor stimulam dialogul intre marii jucatori de pe diverse piete, atat romani, cat si straini, schimbul de informatii si know-how intre acestia, pentru ca vrem sa sprijinim dezvoltarea mediului de afaceri romanesc”, conchide managerul furnizorului de informatie.
Mediafax Talks about Outdoor are ca tema „Publicitatea OOH - Tendinte si provocari” si ii reuneste la Bucuresti pe Jean Francois Decaux, Presedintele Consiliului Director si Co-director General al grupului JC Decaux, Christian Kauter - CEO Affichage Holding, Jason E. Senior - Vice-CEO si COO News Outdoor Group, divizie a News Corporation si Markus Schuster - COO EPAMEDIA, Austria.
Conform organizatorilor, executivii companiilor vor dezbate si aspecte legate de industria autohtona de OOH alaturi de reprezentantii autoritatilor locale (Primaria Generala a Municipiului Bucuresti si primarii de sector), reprezentanti ai Ordinului Arhitectilor din Romania, ai International Advertising Association Romania (IAA) si ai companiilor romanesti de outdoor,
Conferinta, mai sustin reprezentantii Mediafax, va incuraja dezbaterile pe subiecte precum licitatia pentru mobilierului stradal in Bucuresti, reglementari pentru outdoor, estetic si inestetic in outdoor, neconventional si inovator in OOH, importanta indoor-ului, si va propune strategii pentru eficienta in OOH.
Printre vorbitori se mai numara Felix Tataru (presedinte IAA Romania), Ken Campbell (Chief Marketing Officer Vodafone Romania), Dierk Zeigert (Director General News Outdoor Romania), Silvia Coserea (Marketing & Sales Director Euromedia), Marian Costache (Director General MV.com), Ema Prisca (Associate Creative Director Graffiti BBDO), Bogdan Vasile (Head of Direct Marketing & OOH Starcom Media), Tudor Maxim (Director General Elevate Media), Catalin Gulan (Managing Partner Brief-ad).
Partenerii evenimentului sunt International Advertising Association Romania (IAA), Affichage, Beta Cons si Euromedia (membri EPAMEDIA), News Outdoor Romania. Sponsorii manifestarii sunt companiile MV.com si Ad Expert
“Mediafax Talks about Outdoor” este al cincilea eveniment de business organizat de Mediafax incepand din octombrie 2006. Dedicate domeniilor constructii, retail si FMCG, la primele patru evenimente Mediafax Talks au participat aproape 1.000 de specialisti, oameni de afaceri romani si straini, investitori si reprezentanti ai autoritatilor competente.
Evenimentele Mediafax Talks se adreseaza comunitatilor oamenilor de afaceri care activeaza in diverse sectoare economice, pentru care Mediafax a dezvoltat permanent produse si servicii specializate. Domeniul publicitatii este acoperit de agentia Mediafax din anul 1999, cand a lansat fluxul electronic si newsletterul specializat Media&Advertising.
AdPlayersContact
Mediafax Talks about OOH
Prezenta la eveniment presupune o taxa de participare de 250 RON, inclusiv TVA. Inscrierile se fac pe website-ul evenimentului, la adresa www.mediafaxtalks.ro/ooh ..
AdPlayersFile
Mediafax
Cel mai mare furnizor de informatie generala si de afaceri din Romania, potrivit companiei, Mediafax este lider pe aceasta piata de 15 ani. Infiintata in 1991, compania Mediafax face parte din cel mai mare trust media din Romania, Media Pro. Agentia de stiri are peste 1.700 de clienti companii si institutii importante din mass-media, sectorul public si cel de afaceri. Printre produsele si serviciile Mediafax se numara: fluxuri zilnice de stiri si fotografie de presa, inregistrari audio cu declararatii si interviuri in exclusivitate, servicii de monitorizare de presa, buletine informative specializate pe domenii economice, anuare de specialitate.
Mediafax Talks
Incepand din 2006, Mediafax ofera comunitatii de afaceri din Romania mai mult decat informatie. Prin evenimentele Mediafax Talks, oamenii de afaceri au la dispozitie un forum de dezbatere si o modalitate de dialog cu autoritatile. Asa au fost lansate primele editii ale conferintelor Mediafax Talks, care reunesc marii jucatori de pe diverse piete si reprezentantii autoritatilor din domeniu, cu scopul de a dezbate subiectele cele mai arzatoare ale respectivei piete.
Publicitatea Out-of-Home (OOH)
Publicitatea out-of-home reprezinta orice tip de reclama care atinge consumatorul in afara casei sale, in mod direct, si include atat publicitatea outdoor (panouri stradale, bannere, mesh-uri etc.), cat si pe cea indoor (in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare, centre comerciale etc.).
Affichage Holding
Grupul elvetian Affichage este numarul 6 mondial in publicitatea outdoor, cu peste 100 de ani de experienta in domeniul posterelor. Affichage a fost fondata la Geneva in 1900 si este lider de piata in publicitatea outdoor elvetiana, care reprezinta peste 15% din volumul total al publicitatii din Elvetia. Affichage este singurul furnizor care acopera intreg teritoriul Elvetiei cu reteaua sa de postere. La inceputul anului 2006, grupul a preluat, in Romania, Churchill View, acum Affichage Romania. Tot in 2006, Affichage a achizitionat compania Romanian Billboard Network (RBN).
EPAMEDIA
EPAMEDIA este liderul austriac in publicitatea outdoor din Europa Centrala si de Est, detinand filiale in Bulgaria, Croatia, Serbia, Slovenia, Romania, Ungaria, Macedonia, Republica Ceha, Polonia, Slovacia si, de la inceputul anului 2007, in Republica Moldova. In 2006, grupul EPAMEDIA a inregistrat o cifra de afaceri de 143 milioane de euro, in 11 tari. Grupul EPA detine in Romania companiile de outdoor Euromedia si Betacons, pe care le-a achizitionat in 2005, fiind liderul pietei de outdoor autohtone.
JC Decaux
JC Decaux este creatorul conceptului de mobilier urban. In 1964, Jean-Claude Decaux a inventat conceptul de mobilier urban, asociind serviciul public cu publicitatea si a instalat primele piese de mobilier stradal in statiile de autobuz, la Lyon. In prezent, grupul detine peste 80.400 de astfel de piese in 30 de tari. JC Decaux este numarul 1 mondial in mobilier urban, numarul 1 european in ceea ce priveste afisajul de format mare si numarul 1 mondial in publicitatea pe aeroporturi (153 aeroporturi). Grupul este prezent in 46 de tari. In 2005, a realizat o cifra de afaceri de 1,745 miliarde de euro.
News Outdoor
News Outdoor Group (NOG) este compania de publicitate out-of-home a News Corporation Ltd (NewsCorp). NewsCorp a intrat pe piata publicitatii OOH in 1999 si, de atunci, NOG este liderul acestei piete in Europa Centrala si de Est. NOG are sediul central in Moscova, Rusia, si filiale in Bulgaria, Republica Ceha, India, Israel, Polonia, Romania, Rusia, Turcia si Ucraina. In Romania, News Outdoor detine o retea nationala de aproximativ 3.500 de panouri localizate strategic in toata tara. Compania a fost infiintata in 1997 si achizitionata de NewsCorp in anul 2000.