(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Media Direction a fost premiata la festivalul Mediamixx, din Bulgaria pentru inovatie media in Pepsi ce se desfasoara in acest an, in perioada aprilie- iulie 2007.
Festivalul International a avut loc in perioada 5-10 iunie 2007 la Albena. Competitia se adreseaza agentiilor de media din sud-estul Europei si include 6 sectiuni de concurs: TV Entertainment , TV News Programmes and Documentaries, Radio, Web, Press, Creative Use of Media in Advertising and Campaigns.
“Inovatie, interactivitate, noutate, iesire din tipare sunt actiuni care se asociaza perfect cu valorile brandului Pepsi. Lumea digitala este intr-o continua expansiune si se dezvolta cu viteza luminii", afirma Calin Clej, CSD Marketing Manager PepsiCo International.
“Premiul castigat de Media Direction pentru proiectul Pepsi Bus Station & Bluetooth este inca o confirmare ca Pepsi este un brand inovativ si isi surprinde consumatorii la fiecare pas, comunica cu ei si ii implica in activitatile sale. Acest proiect a fost unul foarte indraznet, in spiritul Pepsi, si felicit pe aceasta cale echipa care a fost implicata si l-a dus la bun sfarsit”, adauga Clej.
„Premiul obtinut cu aceasta campanie Pepsi de media creativa reprezinta rodul muncii integrate a trei echipe apartinand agentiilor Graffiti BBDO, Proximity si Media Direction, si, nu in ultimul rand, proiectul a fost posibil datorita increderii colegilor de la Pepsi in capacitatea noastra de a crea o campanie de media inovativa, care sa faca diferenta pe piata”, spune Cristian Mucichescu (foto), Executive Director Media Direction.
Pepsi Bus Station & Bluetooth
Campania Pepsi Bus Station & Bluetooth se desfasoara in perioada aprilie – iulie 2007. Potrivit agentiei, proiectul Pepsi Bus Station & Bluetooth reprezinta o campanie interactiva de outdoor, ce a presupus dezvoltarea a 5 statii de autobuz din Bucuresti cu vizualuri diferite, inspirate din 5 noi ambalaje Pepsi: Photocan, DJ, Digital Downloading, Emoticons, Travel.
Trei dintre aceste statii, respectiv cele din zonele Romana, Universitate si Eroilor, sunt dotate cu servere Bluetooth prin care se transmite continut Pepsi oamenilor care asteapta autobuzul. Serverul denumit Pepsi scaneaza zona, descopera telefoanele cu Bluetooth activat si cere permisiunea de a transmite un fisier.
Cei care isi dau acceptul pot primi gratuit pe telefonul mobil ringtone-uri, logo-uri si wallpapere. Serverul recunoaste telefoanele si nu trimite acelasi fisier de 2 ori. In plus, serverul ii implica si pe cei care nu au Bluetooth-ul activat pe telefon, invitandu-i sa-l activeze daca sunt interesati sa primeasca mesajele din partea Pepsi.
Potrivit agentiei, pana in data de 1 iunie serverul Pepsi a trimis peste 5.000 de mesaje catre persoanele care si-au dat acceptul pentru a primi pe telefonul mobil rington-uri, logo-uri si wallpapere Pepsi.
AdPlayersFile Media Direction
Media Direction a fost infiintata in anul 2001 si este agentia de media a grupului BBDO, parte a retelei internationale de comunicare Omnicom. Media Direction ofera servicii integrate de media - buying, planning, strategie, research. Printre clientii agentiei se numara companii precum Pepsi, Wrigley, Dacia Renault Nissan, Masterfoods, Allianz, Supreme Group, Dr. Oetker, Scandia.
AdFile Pepsi Bus Station & Bluetooth
Advertiser: Pepsi Co
Brand: Pepsi
Cristian Mucichescu – Executive Director Media Direction,
Ema Prisca – Creative Director Graffiti BBDO,
Ioana Sandru – Art Director Graffiti BBDO,
Catalin Stanciu – Copywriter Graffiti BBDO,
Dan Enache – Account Director Graffiti BBDO,
Ana Sipciu – Account Manager Graffiti BBDO,
Gabriela Terchila – Managing Director Proximity,
Vlad Popovici – Account Manager Proximity.