McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ
Joi, 12 Mai 2005

( AdPlayers.ro) McCann a lansat noua campanie de publicitate pentru revista BIZ de la Business Media Group (BMG). Sub sloganul “Vrei sa fii mereu primul” , probabil cea mai mare campanie a bilunarului de business de la aparitia sa pe piata, va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet. Cele 2 spoturi TV – “Sala de nasteri” si “Dormitorul” - au fost filmate in aceeasi zi in studiourile de la Multimedia Est cu Radu Muntean - regizor, Tudor Lucaciu - director de imagine, si Dragos Valcu - producator. Imaginile folosite in machetele de presa au fost realizate de studioul Carioca si vor aparea si in cadrul campaniei de outdoor.

McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ

Print "Vrei sa fii mereu primul", Biz, BMG, McCann Creative Services

Adrian Botan, director de creatie McCann/ Creative Services: “A fost o productie destul de dificila pentru ca a trebuit sa facem totul intr-o zi: sa procream si apoi sa nastem. De fapt am hotarat sa investim mai mult in decor si in actori si de aceea am comprimat cele doua spoturi intr-o zi lunga de filmare. Iar rezultatul se vede.”

McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ

Dormitorul,  "Vrei sa fii mereu primul", Biz, BMG, McCann Creative Services

 “E un proiect pe care l-am inceput in urma cu trei luni, cand Cristian Manafu, editor Biz, ne-a abordat informal cu ideea unei campanii curajoase pentru revista Biz” spune Adrian Botan. “La acea vreme am hotarat sa facem o campanie de atitudine, care sa aiba in centru consumatorul de Biz, cu obiectivul de a crea awareness si preferinta pentru revista. Este o campanie de leader, o campanie care defineste brandul Biz prin publicul acestuia – oameni ambitiosi, pentru care cariera este pe primul plan, si cu un spirit competitiv iesit din comun.”

McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ

Potrivit agentiei, “McCann si Biz au lansat probabil cea mai indrazneata campanie conceputa vreodata in Romania, folosind intr-un mod inedit una din retetele traditionale: sexul in publicitate”. Reprezentantii McCann au mai precizat ca spotul “Dormitorul” a fost initial gandit pentru a fi difuzat pe Internet si a fost lansat ca parte a unui program de viral marketing, dar in urma succesului avut, echipa Biz a luat decizia de a-l difuza pe TV, evident, la orele interzise minorilor.

McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ

Sala de nasteri, "Vrei sa fii mereu primul", Biz, BMG, McCann Creative Services

“Intotdeauna am fost adeptii ideilor neconventionale si ne-am dorit o campanie care sa iasa din tipare. De aceea, am hotarat sa incepem campania pe Internet si nu pe TV, cum se obisnuieste” a declarat Cristian Manafu, editor Biz. “Internetul a fost de altfel si o alegere fireasca pentru a atinge eficient target-ul nostru principal: profesionisti, oameni de cariera si oameni de afaceri, pentru care Internetul este un instrument pe care il utilizeaza mai mult decat televizorul de acasa. “ a mai precizat Manafu. “Am fost surprinsi sa primim feedback-uri la numai o ora dupa difuzarea primul e-mail cu reclama, iar dupa doua zile am stiut ca am atras atentia target-ului asupra noastra, moment in care am inceput campania propriu-zisa” a mai spus editorul de la Biz.

McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ

Planul media cuprinde probabil cea mai larga acoperire media a unei campanii initiate de BMG. Spoturile pot fi vazute pe Antena 1, ProCinema, TVR1, B1Tv, National Geographic, Discovery Channel, iar spoturile radio pot fi ascultate pe: Kiss FM, Europa FM, Radio Total si Radio 21. Machetele de presa au fost programate sa apara in publicatiile Cotidianul, Jurnalul National, Gazeta Sporturilor, Evenimentul Zilei, Capital, Saptamana Financiara, Cosmopolitan, FHM, National Geographic si Ghidul HBO.

McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ

Echipa Biz care a mers la “nasterea” campaniei a fost formata din Rachad El Jisr - Publisher, Gabriela Enescu – Marketing Manager, Adrian Asoltanie – Group Advertising Manager, Marta Usurelu si Cristian Manafu – Editori Biz.

In “Sala de nasteri” au lucrat Craita Coman – Senior Copywriter, Roland Szattler – Art Director, Adrian Botan – Creative Director, Alexandru Dumitrescu – Head of Copy, Mirela Angelescu – Account Director, Andreea Boala - Account Executive,  Tiberiu Munteanu si Gimina Maxim –   Audio / Video producers, Andreea Dinescu, Lavinia Buzi, Dragos Zileriu, Cosmin Nastasa – Media Buyers / Universal McCann.


PUBLICITATE: