(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Avem 24 de lucrari inregistrate din Romania in acest an”, a declarat in exclusivitate pentru AdPlayers, despre inscrierile din Romania la Cresta Awards, Nancy Ross (foto) – Presedinte Creative Standards International, organizatorul festivalului de publicitate organizat in parteneriat cu IAA.
Din Romania, la Cresta Awards va fi premiata McCann Erickson pentru Maggi Ready Made Soups "Godmother" (Newspaper). Pe langa McCann Erickson a mai fost nominalizata in finala competitiei si agentia GMP.
Selectia lucrarilor a fost facuta pe baza criteriilor de originalitate a ideii si calitatii executiei. A cincisprezecea editie a festivalului recunoaste creativitate lucrarilor inscrise in 5 mari competitii: TV/Cinema; Press; Interactive; Poster and Ambient Media a anunta si urmatoarele Grand Prix-uri.
Jung von Matt AG Germany si-a asigurat Marele Premiu pentru Poster (Poster Grand Prix) si a mai castigat alte 8 premii. Scholz & Friends, Berlin a castigat Grand Prix –ul la Press si Ambient Media. Arnold Worldwide, Boston a castigat TV/Cinema Grand Prix iar Farfar, Stockholm a luat Grand Prix la Interactive.
In total, 150 de oameni de creatie au ales in finala competitiei un numar de 255 de lucrari, campanii si lucrari interactive. Creativi din 21 de tari au ales 71 de castigatori din care 28 de lucrari TV/Cinema; 17 Press; 10 Interactive; 9 Poster si 7 Ambient Media.
Festivalul de publicitate anunta astazi cele 71 de intrari ce provin din 21 de tari. Premierea este transmisa astazi incepand cu ora16:00, intr-un show pe website-ul Cresta Awards (www.cresta-awards.com/2007ceremony), eveniment care, potrivit organizatorilor, va oferi posibilitatea creativilor din intreaga lume sa participe la prezentarea castigatorilor.
Cu 34 de trofee din cele 71, Germania a luat practic jumatate din premiile festivalului de publicitate din acest an.