( AdPlayers.ro ) McCann Erickson lupta alaturi de Fundatia Renasterea impotriva cancerului la san. Campania indeamna femeile la controale periodice, pentru ca, spun promotorii ei, un simplu control periodic si o depistarea precoce a cancerului de san iti poate salva viata. In Europa un numar de 130.000 de femei isi pierd viata In fiecare an pentru ca nu au depistatat la timp ca sufera de cancer la san.
Sub sloganul „Invinge cancerul de san” actiunea din acest an simbolizeaza speranta si solidaritatea femeilor in lupta impotriva cancerului de san. Noua campanie de informare este realizata de agentia de publicitate cu ajutorul a trei vedete de televiziune: Andreea Esca, Mihaela Radulescu si Mihaela Tatu. Spoturile, cu durata de 15 secunde, au un singur nume: Importanta e sanatatea ta!.
„Anul acesta incercam din nou sa sensilibizam femeile si sa le convingem ca un control periodic le poate salva viata. In demersul nostru am fost ajutati de mari vedete de televiziune: Maia Morgenstern, Andreea Esca, Mihaela Radulescu, Mihaela Tatu, Andreea Raicu si Angela Similea. Mesajul nostru subliniaza ideea ca nu conteaza cine esti, ci importanta este sanatatea ta, ca femeie.” a declarat Mihaela Geoana, Presedinte Fundatia Renasterea.
Pentru a transmite cat mai eficient mesajele campaniei, a fost aleasa technica testimonialului, ca mod de adresare directa. Vedetele din testimonial nu sunt identificabile din primele cadre ale celor trei spoturi: identitatea lor nu e clara, ele sunt femei si atat, preocupate de sanatatea lor.
“Ideea ascunderii identitatii de la inceputul spoturilor subliniaza si mai mult faptul ca nu e important cine sunt, ci importanta e sanatatea lor ca femei” afirma reprezentantii agentiei de publicitate. “Chiar daca esti sau nu vedeta “Importanta e sanatatea ta” este mesajul campaniei.
Echipa McCann Creative/Services: Raluca Negoita - Art Director, Maria Manolescu- Copywriter, Dana Hogea - Account Manager, Irina Trifu - Account Executiv, Tiberiu Munteanu- Head of Production.
Promovarea programului de prevenire si depistare precoce a cancerului la san a mai cuprins, sambata, 1 octombrie si iluminarea simultana in roz, a cladirea Bibliotecii Centrale Universitare din Bucuresti si alte 5 cladiri reprezentative din: Targu Mures (Primaria Municipiului), Bacau (Prefectura Municipiului), Iasi ( Universitatea de Medicina si Farmacie “Grigore T. Popa”), Constanta ( Teatrul National de Opera si Balet „Oleg Danovski”) si Brasov (Centrul Cultural „Reduta”).
In anul 2001 Fundatia Renasterea a fost prima organizatie non profit care a adus in atentia publicului din Romania o problema majora in viata femeilor: cancerul la san. Fundatia Renasterea a participat la Initiativa Mondiala de Iluminare, prin care in fiecare an, la 1 octombrie, cladiri reprezentative din diferite orase ale lumi sunt iluminate in roz, ca simbol al luptei impotriva cancerului de san. Muzeul National George Enescu, Ateneul Roman, Teatrul National, Cladirea CEC sunt cateva din cladirile iluminate de-a lungul anilor in Bucuresti.
Dintre realizarile Fundatiei Renasterea, aceasta aminteste in ultimii 4 ani de activitate iluminarea in roz, la 1 Octombrie – 4 editii a unor cladiri reprezentative din diferite orase ale Romaniei, Centrul de Diagnostic « Renasterea », 6.089 consultatii, 5.021 mamografii, 500 persoane trimise la investigatii suplimentare, Centrul de Informare Medicala « Renasterea », din cadrul Institutului Oncologic Bucuresti – 5.845 persoane au beneficiat de serviciile oferite, Linia telefonica gratuita (08008 300 300) – 8.690 apeluri, campanii de informare : presa, TV, radio, outdoor, Galele de primavara “Arta pentru Viata” destinate strangerii de fonduri – 2 editii.
Realizarile programului au fost posibile si cu ajutorul Romtelecom, Luxten, Institutul Oncologic Bucuresti, Biblioteca Centrala Universitara, McCann Erickson, Romfilatelia, SofMedica, partenerului media – Fundatia PRO.
Printre sponsorii actiunii se numara Novartis, F. Hoffman – La Roche, Carrefour, Tuborg, Orange, Tomini Trading, Parteneri pentru viata – Fundatie a Companiei Glaxo Smith Kline, Eli Lilly, Morarit Panificatie Baneasa, Astra Zeneca, Men at Work, Alumil, I.D. Sarrieri, SDV SCAC, Bog’Art, Loteria Romana, Imprimeria Nationala, Mobexpert, Romstal, Tempo Advertising, Castel Film, Husqvarna, Pfizer, Cris-Tim, Diverta, Stage Expert, Banca Comerciala Romana, Estee Lauder, Aedificia Carpati, La Dorna, Medicare.
( Irina Toma )