Ce stim pana astazi (17 iunie, 14.30) este ca McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett sunt finaliste la editia din acest an.
Clienti ai agentiilor ca Vodafone, Capital, Gandul.info, Doncafe si Gazeta Sporturilor sunt primii finalisti Cannes Lions 2013 din
DIRECT LIONS
Proiectul ambiental Biblioteca Digitala Vodafone este finalist la festivalul de publicitate Cannes Lions. Semnat si inscris in festival de McCannErickson, ambientalul a ajuns in finala Direct Lions.
Biblioteca digitala Vodafone promoveaza serviciile de Internet Mobil furnizate de operatorul de telefonie si servicii de date si a putut fi descarcata din locatii publice.
MEDIA LIONS
Acelasi proiect a mai smuls o nominalizare ca finalist la Media Cannes Lions, in categoria Best Use of Ambient Media: Large Scale.
Tot agentia McCann Erickson, de data aceasta cu divizia de media la sectiunea Media Lions, este finalista la Best Use of Radio, cu proiectul DONCAFE LIVE RADIO VENDING MACHINE, pentru Strauss Group.
OUTDOOR LIONS
Sectiunea Outdoor, Cannes Lions a nominalizat printre finalisti doua intrari pentru revista Capital, semnate de Graffiti BBDO. Business Woman si Business Man sunt alte doua proiecte romanesti in finala festivalului de publicitate apreciate pentru Ilustratie.
PR LIONS
O lume intreaga afla in aceste zile ca britanicii si-au luat portia de comunicare de la romani si la Cannes Lions. Campania GMP pentru Gandul.info a cucerit si juriul PR Lions care a nominalizat
PRESS LIONS
Dupa ce a impresionat juriul Outdoor, Capital si Graffiti BBDO mai aduc doua nominalizari pentru ilustratie, de aceasta data in categoria Press Lions cu aceleasi Business Man si Business Woman.
Promo & Activation
Chiar daca echipa companiei de publicitate inregistreaza de curand pierderea a doi directori de creatie, Leo Burnett incearca sa straluceasca la sectiunea Promo & Activation cu proiectul Second Life, pentru Gazeta Sporturilor fiind nominalizata la cea mai buna campanie integrata condusa de o comunicare promo si activare (Best Integrated Campaign Led by Promotion and Activation).
ACTUALIZARE FINALISTI (16:00)
O alta campanie locala Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi & Saatchi
Campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" a primit nominalizari la Direct Lions(Charities), Media (Best Use of Branded Content & Sponsorship), Promo & Activation (Best use of broadcast in a promotional campaign Charities) si PR (Charity and not for profit) .
Detalii despre Finalistii si Castigatorii Cannes Lions 2013, aici
Mai mult in Festival