McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett finaliste la Cannes Lions. Saatchi&Saatchi, finalista cu o campanie internationala.
Luni, 17 Iunie 2013
 ( adplayers, Iulian Toma) Ajuns deja in ziua a doua, festivalul de publicitate Cannes Lions 2013 listeaza deja finalistii la cateva categorii pentru care ar trebui sa cunoastem  in curand si castigatorii.

Ce stim pana astazi (17 iunie, 14.30) este ca McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett sunt finaliste la editia din acest an. 

Clienti ai agentiilor ca Vodafone, Capital, Gandul.info, Doncafe si Gazeta Sporturilor sunt primii finalisti Cannes Lions 2013 din Romania la sectiunile Direct, Media, Outdoor, PR, Press si Promo & Activation 

DIRECT LIONS

Proiectul ambiental Biblioteca Digitala Vodafone este finalist la festivalul de publicitate Cannes Lions. Semnat si inscris in festival de McCannErickson, ambientalul a ajuns in finala Direct Lions.

Biblioteca digitala Vodafone promoveaza serviciile de Internet Mobil furnizate de operatorul de telefonie si servicii de date si a putut fi descarcata din locatii publice.

MEDIA LIONS

Acelasi proiect a mai smuls o nominalizare ca finalist la Media Cannes Lions, in categoria Best Use of Ambient Media: Large Scale.

Tot agentia McCann Erickson, de data aceasta cu divizia de media la sectiunea Media Lions, este finalista la Best Use of Radio, cu proiectul DONCAFE LIVE RADIO VENDING MACHINE, pentru Strauss Group.

OUTDOOR LIONS

Sectiunea Outdoor, Cannes Lions a nominalizat printre finalisti doua intrari pentru revista Capital, semnate de Graffiti BBDO. Business Woman si Business Man sunt alte doua proiecte romanesti in finala festivalului de publicitate apreciate pentru Ilustratie.

PR LIONS

O lume intreaga afla in aceste zile ca britanicii si-au luat portia de comunicare de la romani si la Cannes Lions. Campania GMP pentru Gandul.info a cucerit si juriul PR Lions care a nominalizat campania “WHY DON'T YOU COME OVER?” in care romanii ii invita pe locuitorii Regatului Unit sa cunoasca realitatile romanesti.

PRESS LIONS

Dupa ce a impresionat juriul Outdoor, Capital si Graffiti BBDO mai aduc doua nominalizari pentru ilustratie, de aceasta data in categoria Press Lions cu aceleasi Business Man si Business Woman.

Promo & Activation

Chiar daca echipa companiei de publicitate inregistreaza de curand pierderea a doi directori de creatie, Leo Burnett incearca sa straluceasca la sectiunea Promo & Activation cu proiectul Second Life, pentru Gazeta Sporturilor fiind nominalizata la cea mai buna campanie integrata condusa de o comunicare promo si activare (Best Integrated Campaign Led  by Promotion and Activation).

ACTUALIZARE FINALISTI (16:00)

O alta campanie locala Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi & Saatchi Berlin a luat alte patru nominalizari la Cannes Lions. Din informatiile adplayers, campania"Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" implementata in Romania pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania, dupa o ideea creativa a Saatchi & Saatchi Berlin - prima implementata dintr-o serie de 6 tari - a constituit piatra de temelie a unei comunicari internationale intrata in finala festivalului din acest an.

Campania 
"Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" a primit nominalizari la Direct Lions(Charities), Media (Best Use of Branded Content & Sponsorship), Promo & Activation (Best use of broadcast in a promotional campaign Charities) si PR (Charity and not for profit) . 


Detalii despre Finalistii si Castigatorii Cannes Lions 2013, aici

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: