Marketing nou la EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006

Marketing nou la EuropaFM si Radio 21

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Īncepānd de vineri, 1 septembrie 2006, Anca Gheorghe (foto) este Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio Europa FM si Radio 21.

Manager al proiectului de rebranding al TVR

Ex-Director de Marketing la Televiziunea Romāna, timp de cinci ani, Anca Ghoerghe a detinut īn perioada mandatului de la TVR si functia de manager al proiectului de rebranding al Televiziunii Nationale.

Potrivit oficialilor grupului, de-a lungul anilor, Anca Gheorghe s-a specializat īn marketing si relatii publice participānd la specializari si cursuri īn tara  si strainatate. Si-a inceput activitatea īn media si marketing īn anul 1997 īn departamentul de Marketing de la studioul regional Iasi al TVR. A mai lucrat o perioada de un an ca Brand Manager Pro Sport Group la Media Pro, dupa care a cāstigat concursul de Director Adjunct de Marketing al TVR ocupānd, pe rānd, pozitia de Director Marketing&Comunicare si, pana īn iunie 2006, Director de Marketing TVR.

Noul director de marketing Lagardere Radio International Group are un master īn Planificare si Strategie de Marketing, doctorand īn Marketing, īn prezent si este absolventa a Facultatii de Marketing&Management din cadrul Universitatii “Al.I.Cuza” Iasi. Anca Gheorghe mai este membru al Asociatiei Romāne de Relatii Publice si pregateste lansarea unei carti de marketing&PR media.

Grupul Lagardere

Potrivit oficialilor companiei, Grupul Lagardere este unul dintre cei mai importanti jucatori din lume pe piata media. Cu peste 30.000 de angajati īn īntreaga lume, activitatile īn domeniul media reprezinta 60% din cifra de afaceri a trustului Lagardere care cuprinde 20 de statii radio, editura Hachette Livre si 260 de titluri de presa vāndute īn peste 1 miliard de exemplare.

Divizia TV a grupului cuprinde 11 canale de televiziune (printre care MCM, MCM TOP, MCM POP, Mezzo, Europe 2 TV, La Chaine Meteo, Canal J, Gulli) si 16 de companii de productie. Conform reprezentantilor grupului, Lagardere ocupa detasat prima pozitie īn Franta īn ceea ce priveste programele muzicale si cele destinate copiilor si tinerilor. MCM este, sublini de mai bine de 10 ani cel mai important canal muzical, in timp ce Canal J se afla pe locul 4 in clasamentul tuturor canalelor TV transmise prin cablu si satelit.


PUBLICITATE: