( AdPlayers.ro ) Marile premii Cannes Predictions 2005 au plecat la Romanita Oprea – redactor la una din revistele trustului BMG si Delia Achimescu - Brand Communication Executive la agentia de publicitate Leo Burnett. Organizat de Leo Burnett, anul acesta evenimentul Cannes Predictions s-a desfasurat pe 2 planuri, dupa cum spun reprezentantii agentiei. Un eveniment dedicat pietei, adresat comunitatilor de marketing, agentiilor de publicitate si presei de specialitate, organizat impreuna cu BMG in cadrul Strategic 2005 si un eveniment intern Leo Burnett dedicat propriilor angajati.
Dupa cum spun reprezentantii agentiei Leo Burnett, cele doua concurente care au participat la doua competitii diferite au avut acelasi punctaj de 310 puncte. Ambele castigatoare vor primi acelasi premiu: o participare alaturi de delegatia Leo Burnett la marele Festival International de Publicitate Golden Drum care va avea loc in perioada 2-7 octombrie 2005 la Portoroz, Slovenia.
Pana la festivalul de la toamna, de un real interes pentru zilele de vara in care ne aflam sunt si celelalte premii. 10 alti participanti au avut “sansa” de a castiga cate un carton de bere oferit de Interbrew Romania. Leo Burnett Romania a mai premiat de asemenea si alti 10 castigatori care au votat pe site-ul www.leoburnett.ro/cannesprediction (fara “s” final pentru cei ce doresc sa vada mai mult despre). Cei 10 au primit cate o caseta continand spoturile participante la Cannes Predictions 2005.
Evenimentul Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului Cannes Lions. Participantii – oameni din publicitate, marketing si presa de specialitate, vizioneaza 50 de spoturi considerate de Leo Burnett ca fiind cele mai bune si aleg dintre acestea 20 de spoturi, pe care le considera ca avand sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes. Castigatorul este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat. (Iulian Toma)